Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Opslaan.

Hoi. :)
ik heb een vriendin die nu ook sims 3 speelt, en ze heeft alle pakketen (behalve 2 accessoires pakketen) alleen nu gaat het al niet goed met opslaan.. het duurt heeeeel lang en ze krijgt wel een foutcode 12, ik heb zo iets nooit gehad dus ik kan haar ermee niet helpen.. maar jullie vast wel. :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Opslaan.

Wat als ze opslaan als doet en de familie een andere naam geeft (het opslagbestand). Dat wertke bij mij toen wel..
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Kaliope
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
wo 31 aug 2011, 18:37

Re: Opslaan.

Foutcode 12. Een leuke :D
Die heb ik ook soms...

Maar hij is gemakkelijk op te lossen xd
Wanneer het opslaan mislukt en je game staat nog open. Minimaliseer dan eventjes. NIET afsluiten.

Ga dan naar \Documents\Electronic Arts\The Sims 3\ en dan naar de map Saves, waar u savegames dus staan.
Dan knip je alle bestandjes daar met de naam van de game die je probeert te saven en plak ze naar een nieuwe map die tijdelijk is.
bv.: Als mijn savegame "Sunset-Valley-1" heet. Knip en plak ik alle bestandjes met de naam "Sunset-Valley-1". Dit is meestal 1 map en het kan zijn dat het nog een paar andere bestandjes zijn met de extensie ".legacy" en ".backup".

Als je deze allemaal hebt geknipt en geplakt probeer je gewoon terug opnieuw op te slaan.
Dit zou moeten werken (bij mij lukt het meestal ;) )
Als het is gelukt mag je die tijdelijke nieuwe map gewoon verwijderen en kan je ongestoord verder spelen.

Happy simming :swing
Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Re: Opslaan.

@Mich, doet ze liever niet..
@sanne geprobeerd, en werkt niet..
@Kaliope ik zal het even tegen dr zeggen! :)
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Opslaan.

Mjaaa, ik installeer liever ook niets opnieuw, maar soms is dat toch de beste oplossing ;)
Maar misschien beter als ze eerst de oplossing van Kaliope probeert.
''Faber est suae quisque fortunae''

Weergave- en sorteeropties