Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

frian
Orgaandonor Orgaandonor

Problemen na installatie WA en patches

Sinds het installeren van WA en patches heb ik grote problemen. In het buurtoverzicht of na het laden van een kavel loopt het spel vast. het beeld begint te flikkeren, allemaal hokjes, streepjes en rare kleuren. de pc moet dan opnieuw opgestart worden. Ten einde raad alles opnieuw geinstalleerd, zonder downloads e.d.,maar het is nog het zelfde. De specificaties van de pc voldoen ruim aan de eisen en de grafische kaart levert geen problemen op bij andere zware grafische toepassingen. PC info: windows vista 64 bit en service packs, intel core i7 2,67 GHz, 4 gb geheugen, NVIDIA GeForce GTX 280. Wie heeft dit ook? Wie kan mij helpen?
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Re: Problemen na installatie WA en patches

Is de rest van je computer uptodate? Grafische driver enzo?

Heb je alle patches voor Sims 3 en WA?

Heb je alle grafiese opties op de laagste stand gezet in het spel?

Weet je zeker dat je Sims 3 en WA goed hebt weggehaald van je computer zoals EA Supprt dat beschrijft? (downloads en mods weg dus)

http://forum.sims3nieuws.nl/viewtopic.php?f=34&t=770
Afbeelding
frian
Orgaandonor Orgaandonor

Re: Problemen na installatie WA en patches

Volgens mij is alles up to date, ik zal het nog even nakijken. Alle patches die ik aangeboden kreeg heb ik geinstalleerd. Alles is zeer goed weggehaald volgens de EA support beschrijving. De grafische opties staan inderdaad op het hoogst, maar dit was eerder ook geen probleem. Toch zal ik er even naar kijken. Kan het ook zijn dat WA geen 64 bit windows Vista ondersteund?

Weergave- en sorteeropties