Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Noa
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
za 17 apr 2010, 11:03

De sims valt zomaar uit.

Hallo!

Ik heb een probleempje met de Sims.
Om de 5 á 10 minuten valt het spel uit zonder enige reden. Hij geeft alleen aan dat de Sims 3 niet reageert maar hij doet het verder prima.

Ik gebruik geen Mods of Hacks.
BOE :3
Gebruikersavatar
Noa
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
za 17 apr 2010, 11:03

Re: De sims valt zomaar uit.

Ik heb denk ik een soort oplossing gevonden maar ik weet niet of dit dé oplossing is.
Als je een cd in je computer stopt dan krijg je meestal een schermpje of je de bestanden daarvan wil openen of je hem wil installeren etc. Als je hem niet wegklikt maar het spel opstart dan blokkeert hij het programma omdat als je het te lang laat open staan wil hij hem installeren.

Ik denk dat dit het probleem is maar ik heb niet echt tijd gehad om te kijken.
BOE :3
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De sims valt zomaar uit.

Het kan zijn dat je computer oververhit raakt ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: De sims valt zomaar uit.

mmmm dat zou kunnen, nu ik er over nadenk, want mijn computer maakt soms een raar geluidje als ik hem op sluimerstand zet, en toen ging ik daarover op internet zoeken, en toen stond er dat er een propellertje of iets kapot kon zijn, waarmee hij dus koel gehouden wordt, maar hoe weet ik of zo iets kapot is?

edit: sorry ik had niet op pp gelet. :$

edit2: ik ga niet nog ene keer pp, dus hier mijn antwoord:
v ik heb een mac, desktop, maar ik vrees dat ik deze niet open kan schroeven, en hij is een maandje oud dus heb nog 23 maanden garantie, maar ik wil zeker weten dat er wat kapot is omdat het nogal veel werk is om mijn mac naar een apple store te brengen. mijn ouders hebben een computermannetje die wel eens langskomt dus dan kan ik het aan hem vragen.

Laatst gewijzigd door Dave. op di 03 jan 2012, 23:58, 1 keer totaal gewijzigd.

alexie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1276
Lid geworden op:
wo 16 dec 2009, 19:52

Re: De sims valt zomaar uit.

wat heb je een laptop of een normale desktop?

desktop kan je zelf even open schroeven en het stof er voorzichtig uit verwijderen,
bij een laptop zoek even een computer boer op en laat hem ernaar kijken en dan schoon maken als hij echt warm wordt(bij laptop zou dat te voelen zijn).
Gebruikersavatar
Noa
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
za 17 apr 2010, 11:03

Re: De sims valt zomaar uit.

Ik heb een desktop alleen die is nieuw en vorige week al gecheckt en schoongemaakt.
En de kans dat hij oververhit raakt lijkt me sterk want hij is een maand of 2 nieuw (geenidee) en een beetje een goed merk en met een 4 gb RAM ofzo. Ik heb er helemaal geen verstand van.
En in het prossesor logboek staat niks bijzonders.
BOE :3
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: De sims valt zomaar uit.

Sorry, geen verstand van Mac's, maar als de grafische kaart het niet goed aankan of je Mac wordt te heet dan schakelt het spel zichzelf uit.
Voor wat betreft windowspc's zijn er progjes om de processor temperatuur te meten, of die er ook zijn voor een Mac weet ik niet. Vergis je niet, de Sims3 is een spel dat veel van je pc vergt.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
Noa
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
za 17 apr 2010, 11:03

Re: De sims valt zomaar uit.

Ik heb even uitgetest of het kon zijn dat als je een cd in je computer stopt dan krijg je meestal een schermpje of je de bestanden daarvan wil openen of je hem wil installeren etc. Als je hem niet wegklikt maar het spel opstart dan blokkeert hij het programma omdat als je het te lang laat open staan wil hij hem installeren.
Want nu doet hij het weer prima!

Maar wel bedankt voor het uitzoeken :)
BOE :3

Weergave- en sorteeropties