Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

hakkelaar
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
za 12 nov 2011, 03:36

ik word hier gek van

nu dat ik er eindelijk aan gewend was dat de sims 3 (met alle uitbreidingen tot en met "na middernacht") regelmatig uitviel (soms na 3 minuten dan na een half uur) kreeg ik nu een blauw scherm met allerlei info dat snel wegviel waarna de computer heropstartte en sindsdien krijg ik een "error" melding als ik het spel wil starten.....misschien is het beter dat ik EA ga bellen en mijn geld ga terugeisen want zo is er geen lol aan!!!! Heb nu al spijt van de aankopen!
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: ik word hier gek van

Je kan niks eisen van EA. Het ligt denk ik gewoon aan het feit dat je PC het niet aan kan. Het blauwe scherm heet: Blue screen of death. ALs je de fout error snel ziet en op kan schrijven, en googled. kom je er snel genoeg achter waar het aan ligt.
hakkelaar
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
za 12 nov 2011, 03:36

Re: ik word hier gek van

even voor de duidelijkheid: mijn computer is zeker sterk genoeg (quadprocessor met 2,6 Gh); en ja terugeisen kan niet maar ben gewoon gefrustreerd dat een spel dat vrij duur (toch over 100 euro's) is; constant problemen oplevert en niet "gewoon" gespeeld kan worden!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: ik word hier gek van

Het kan ook liggen aan je videokaart. Probeer anders alle instellingen lager te zetten. Maar het lijkt er inderdaad op alsof je pc desims niet aan kan.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties