Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
waffletime
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
22
Lid geworden op:
vr 11 nov 2011, 18:25

Sims 3 dat soms uitvalt?

Ja, mijn sims 3 valt soms uit midden in mijn spel :huh

Ik vind dit echt heel vervelend, ik heb dit al heel vaak voorgehad. Ik sla wel om het halfuur om, maar soms ineens daarna valt het spel uit en ben ik toch dingen kwijt :cursing

Iemand hier ook last van?
Liefde voor sims 3 beestenbende! :-D
Gebruikersavatar
waffletime
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
22
Lid geworden op:
vr 11 nov 2011, 18:25

Re: Sims 3 dat soms uitvalt?

Miss_Darkie schreef:Heb je Sims 3 Beestenbende patch geinstalleerd?

Zo ja, hebben héél veel mensen hier jammergenoeg last van (waaronder ik ook).
Jap, maar daarvoor was het bij mij ook al..
Al vanaf na middernacht
Liefde voor sims 3 beestenbende! :-D
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Sims 3 dat soms uitvalt?

vaak is dit zo omdat je computer te heet wordt. De sims (en veel andere games) kosten veel energie om te draaien en hierbij komt dan dus ook veel ruimte vrij. Je computer sluit dan vaak de zware programma's af, of het sluit helemaal af. Dit gebeurt als het 100 graden wordt. Check dus allereerst goed of alle luchtgaatjes vrij zijn. Anders kan het ook zijn dat de ventilator in de computer, die voor afkoeling zorgt, wat stoffig is waardoor het het minder goed doet. Die zul je dan moeten uitzuigen. Bij dit laatste wil ik je wel waarschuwen: Doe dit alleen als je verstand hebt over computers, anders kun je de boel beschadigen. Als je aan jezelf twijfelt kun je nog altijd een handige kennis of een reperateur inschakelen. ;)
Gebruikersavatar
waffletime
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
22
Lid geworden op:
vr 11 nov 2011, 18:25

Re: Sims 3 dat soms uitvalt?

Hikari-desu schreef:vaak is dit zo omdat je computer te heet wordt. De sims (en veel andere games) kosten veel energie om te draaien en hierbij komt dan dus ook veel ruimte vrij. Je computer sluit dan vaak de zware programma's af, of het sluit helemaal af. Dit gebeurt als het 100 graden wordt. Check dus allereerst goed of alle luchtgaatjes vrij zijn. Anders kan het ook zijn dat de ventilator in de computer, die voor afkoeling zorgt, wat stoffig is waardoor het het minder goed doet. Die zul je dan moeten uitzuigen. Bij dit laatste wil ik je wel waarschuwen: Doe dit alleen als je verstand hebt over computers, anders kun je de boel beschadigen. Als je aan jezelf twijfelt kun je nog altijd een handige kennis of een reperateur inschakelen. ;)

Oh..Nja ik ben niet zo'n genie als het om computers gaat, vaak mol ik ze dan ook.. :$
Maar nja, ik ga waarschijnlijk gewoon wat vaker opslaan, kan niet anders.. :S
Ty voor je reactie btw! Weet ik toch al waardoor het komt :thumbsup
Liefde voor sims 3 beestenbende! :-D
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Sims 3 dat soms uitvalt?

Wat Hikari-desu schreef klopt. Toch even een waarschuwing: als je doorblijft spelen ben je toch niet goed bezig. Vaker opslaan is prima, maar je kan op deze manier wel ernstige schade aan je pc toebrengen. Je moederbord kan b.v. doorbranden. Nog afgezien dat het niet zo leuk is je pc voor minimaal een week kwijt te zijn, heb je dan ook nog de kosten van een reparatie....
En ja, ik spreek uit eigen ervaring. Door op die manier de Sims te spelen is bij een pc van mij het moederbord 3x doorgebrand. In mijn geval was er toen niemand die mij ervoor waarschuwde. Maar doe ermee wat je wil.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
waffletime
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
22
Lid geworden op:
vr 11 nov 2011, 18:25

Re: Sims 3 dat soms uitvalt?

franniewee schreef:Wat Hikari-desu schreef klopt. Toch even een waarschuwing: als je doorblijft spelen ben je toch niet goed bezig. Vaker opslaan is prima, maar je kan op deze manier wel ernstige schade aan je pc toebrengen. Je moederbord kan b.v. doorbranden. Nog afgezien dat het niet zo leuk is je pc voor minimaal een week kwijt te zijn, heb je dan ook nog de kosten van een reparatie....
En ja, ik spreek uit eigen ervaring. Door op die manier de Sims te spelen is bij een pc van mij het moederbord 3x doorgebrand. In mijn geval was er toen niemand die mij ervoor waarschuwde. Maar doe ermee wat je wil.

Nja, ik speel eigenlijk niet zovaak op de sims ahha, alleen in weekends en vakanties, op schooldagen nooit..
Liefde voor sims 3 beestenbende! :-D
Gebruikersavatar
Evelien
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
wo 27 jan 2010, 15:10

Re: Sims 3 dat soms uitvalt?

Mijn laptop had ook dit probleem! bij mij zat er bijna geen stof in maar de aanvoer van lucht zit op een niet zo'n handig plek :thumbdn . De oplossing was vrij simpel: gewoon twee houten plankjes en daar de laptop opzetten en toen was het probleem opgelost! Misschien ook een idee voor jouw als je een laptop hebt.
Een dag zonder Sims is.....
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Sims 3 dat soms uitvalt?

Evelien schreef:Mijn laptop had ook dit probleem! bij mij zat er bijna geen stof in maar de aanvoer van lucht zit op een niet zo'n handig plek :thumbdn . De oplossing was vrij simpel: gewoon twee houten plankjes en daar de laptop opzetten en toen was het probleem opgelost! Misschien ook een idee voor jouw als je een laptop hebt.
Werkt inderdaad goed!
Ik heb mijn laptop op een boek gelegd en aan de onderkant twee potloden getapet, zodat de lucht er goed onderdoor kan.
Daarnaast heb ik twee oude ventilatoren uit PC's aan één kant staan, met 16 volt op elk. Dat blaast lucht door de poorten heen en onder de laptop door, en dat koelt erg goed! Aanrader!
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Sims 3 dat soms uitvalt?

Ook moet je trouwens nooit laptoppen op bed.
Je kunt zelf wel stof verwijderen door de achterklep van de laptop weg te halen en dan voorzichtig met bv. een compressor al het stof er uit blazen. Nooit een stofzuiger of lucht uit zo'n flesje met drijfgas doen, want dan kan er zand of vloeistof uitkomen!
En volgens mij vervalt de garantie ook als je 'm open hebt gehad, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
waffletime
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
22
Lid geworden op:
vr 11 nov 2011, 18:25

Re: Sims 3 dat soms uitvalt?

Snateraar schreef:Ook moet je trouwens nooit laptoppen op bed.
Je kunt zelf wel stof verwijderen door de achterklep van de laptop weg te halen en dan voorzichtig met bv. een compressor al het stof er uit blazen. Nooit een stofzuiger of lucht uit zo'n flesje met drijfgas doen, want dan kan er zand of vloeistof uitkomen!
En volgens mij vervalt de garantie ook als je 'm open hebt gehad, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Doe ik ook niet haha, maar ik ga denk ik die truc proberen van die boeken eronder te leggen
Liefde voor sims 3 beestenbende! :-D

Weergave- en sorteeropties