Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

hakkelaar
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
za 12 nov 2011, 03:36

origin

waarschijnlijk is deze vraag al vaker gesteld maar kan nergens echt antwoord vinden :( ....telkens ik sims 3wil spelen geeft hij aan "kan geen verbinding maken met ea-accountmanager"zelfs als ik deze net ge-update heb....hoe kan ik dit oplossen???
hakkelaar
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
za 12 nov 2011, 03:36

Re: origin

dank jullie voor snel antwoord maar -ben wat ouder dus niet zo goed met computers en dergelijke - als ik inlog bij origin staat er dat alleen sims3 is aangemeld terwijl ik ook al luxe-accessoires, ambities en na middernacht heb geinstalleerd....kan ik dit aanvullen.
vraag 2: heb onlangs buurtleven en buitenleven aangeschaft maar als ik deze wil installeren komt er te staan "dat de geinstalleerde versie van de sims recenter is en dat ik produkt nadien moet bijwerken via internet en startprogramma sims 3"...maar als computer steeds aangeeft "kan geen verbinding maken met ea-accountmanager"is dat dan wel verstandig en doenbaar? Heb er nu al veel voor betaald en wil niet alles kwijtspelen of opnieuw installeren (zoals ik al zei niet veel verstand van computers dus ook niet van verwijderen programma's"....sorry voor de lap tekst

Weergave- en sorteeropties