Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

solitaryground
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:59

Graphics vraagje

Sinds de installatie van De sims 3 beestenbende heb ik wat problemen met de textures. In de CAS ziet mijn Sim er een beetje vaag uit (kleding onduidelijk, een lijn tussen hoofd en hals). Tijdens het spelen heb ik er niet zoveel last van.
Op dezelfde computer, maar onder een ander account, komt het probleem niet voor. De instellingen zijn precies hetzelfde, maar toch ziet het er verschillend uit.

Iemand een tip waar het aan kan liggen?
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Graphics vraagje

De kleding zelf denk ik ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Rudy8292
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
za 23 jul 2011, 22:31

Re: Graphics vraagje

Hmm, dit was mij ook al opgevallen. Ik zie tijdens het spelen ook een irritante lijn in de nek van mn Sims. Deze lijkt lichaam en hoofd van elkaar te scheiden. Dit ligt aan het spel als je het mij vraagt, want mijn computer is helemaal up to date. Helemaal nieuw, zelf samengesteld met de nieuwste producten....

EA werkt zijn spellen gewoon niet goed af. Ze releasen spellen met teveel bugs, teveel gezeik en gelazer. Buiten dat is mijn Sims ook traaaag met opstarten. En kom even op, een processor 3,4 Ghz met 6 cores zou dit toch wel heel flexibel moeten kunnen draaien?!

En aan mijn videokaart ligt het ook niet, want het is een ATI 6870.

Aghja.

Ohja, als mn Sims onder de douche vandaan komen, ziet het haar er ook behoorlijk vaag uit.
solitaryground
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:59

Re: Graphics vraagje

Ik heb mijn probleem opgelost. Het bleek dat de instellingen van de grafische kaart anders stonden in mijn account dan op het account van mijn vriend. (iets met triple).
Ik heb mijn instellingen gewijzigd en nu zijn mijn sims wel goed duidelijk te zien.

Het ging overigens ook om een ATI, dus Rudy, controleer de instellingen van je grafische kaart (niet die van het spel dus)

Weergave- en sorteeropties