Een paar weken geleden kreeg ik problemen toen ik Sims 3 (ik heb t/m uitbreiding na Middernacht, die uitbreiding wou ik opstarten) wou opstarten.
Dit stond er, staat er standaard,:
Update Required
An update for EA Download Manager is available. Do you want to install it now?
Yes Exit
Normaal gesproken kies is altijd voor Exit. Toen had ik per ongeluk gekozen voor Yes.
En sinsdien heb ik deze foutmelding:
Je basisspel van de sims 3 is niet compatibel met het huidige sims 3 uitbreidingspakket. Update je spel via het startprogramma.
Ik klik op ok en verversen maar er en dan komt bovenstaande vraag en ik klik op Exit. En ik kan niet spelen.
Hoe kan dit en hoe kan ik weer Sims 3 spelen?
Hopenlijk in afwachting van antwoord
Groetjes van Remert Schulte
Sims 3 kan ik niet meer spelen
6 berichten • Pagina 1 van 1

Re: Sims 3 kan ik niet meer spelen
Ik heb hem even verplaatst naar het technisch forum. Misschien kan je hier wel een antwoord vinden op je vraag!

je heb m helemaal geupdate?

Ik denk dat als je wel één keer een update hebt gedaan, dat je die anderen toch ook binnen moet halen... en dan dus niet voor Exit moet kiezen... Ik heb alle updates altijd gedaan... Op één na... die kwam op een gegeven moment en ik las toen veel om mij heen dat het niet goed was... Pas toen daar een nieuwe update op kwam heb ik ze beide geïnstalleerd... en daarna geen problemen gehad. Wil niet zeggen dat jij dat ook moet doen, maar updates zijn er natuurlijk ook niet voor niks....

controleer is of je sims 3 basis spel nog hebt, heb ik nu ook op mn pa zijn laptop, en die melding kreeg ik ook en sims 3 basis spel staat er nu niet meer op, maar ben te lui om der nu nog op te zetten..

Hee, ik heb ook een probleem met het opstarten van de sims. Nouja bij mij doet ie het helemaal niet meer. ik heb hem nu al 5 keer opnieuw geinstalleerd en TS3 geklikt. (dan kun je sims spelen zonder launcher) Want de launcher doet het al helemaal niet. ik krijg dan een melding of dit als ik mijn uitbreidings pakketten heb geinstalleerd krijg ik deze melding: Er is een fout opgetreden tijdens het opstarten, bekijk het logboek voor meer details. En zonder mijn uitbreidingspakketen krijg ik dit: Sims3 Launcher werkt niet meer. dus ik klikte TS3 aan, maar dat doet ie al helemaal niet meer.
Ik heb het nu een paar weken, en nu dat ik sims beestenbende heb gekocht, wil ik toch wel weer heel graag dat het werkt.
Kan iemand mij AUB helpen!!
Ik heb het nu een paar weken, en nu dat ik sims beestenbende heb gekocht, wil ik toch wel weer heel graag dat het werkt.
Kan iemand mij AUB helpen!!