Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

24 berichten • Pagina 1 van 2

Nezzmeister
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
di 25 okt 2011, 08:08

Heel vervelend probleem

Hallo,

Ik zit met een probleem, en weet niet echt wat ik er aan kan doen.
Als ik sims3 opstart en rustig aan het spelen ben, dat kan 5 minuten duren of een half uur maar op den duur loopt hij ineens vast. Ik kan niets meer doen dus druk op: CNTRL ALT DELETE.
Zodra ik dat heb gedaan bekijk ik taakbeheer, en springt er iets nieuws in beeld met de tekst: Sims 3 werkt niet meer. Als ik op OK, of ANNULEREN druk sluit hij dus automatisch sims 3 af, en kan ik hem wel weer gewoon opnieuw opstarten, maar dan doet hij op den duur dus weer gewoon hetzelfde.
Ik wordt er helemaal gek van, heb het probleem sinds ik sims 3 beestenbende erbij op gezet.

Ik hoop dat iemand van jullie me hiermee kan helpen!

Mvg,
Nezzmeister
Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: Heel vervelend probleem

:D :D , en ik maar wachten waar het naar toe gaat :lol .

Maar uhh ik heb dat probleem ook, alleen als ik wat langer wacht bij het vastslaan.....dat varieert van 30 seconden tot aan soms wel enige minuten, dan gaat het spel weer vanzelf aan de gang.
Ik kan het zien omdat bv de blaadjes van bomen/planten nog wel bewegen.

Het valt me op dat het juist gebeurt als je de tijd wat sneller zet en vaak bij de paarden, ik speel dus nu alleen maar op de langzaamste tijdsduur ;)

Mischien heb je er iets aan 8-)
Gebruikersavatar
xDuvessa
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
368
Lid geworden op:
wo 07 sep 2011, 18:00

Re: Heel vervelend probleem

Ik heb t gewoon al de tijd.. waar ik ook speel.. en dat allemaal sinds beestenbende

v Lol ja ik heb het opnieuw geistaleerd... Wahaha ja dat weet ik voor meer dan 100% zeker ;) :sneaky

Laatst gewijzigd door xDuvessa op di 25 okt 2011, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mr.sandvich
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
zo 07 aug 2011, 19:06

Re: Heel vervelend probleem

xDuvessa schreef:Ik heb t gewoon al de tijd.. waar ik ook speel.. en dat allemaal sinds beestenbende
Kan zijn dat het een of andere bug is die je hebt. Heb je al geprobeerd opnieuw te installeren?
Het lijkt me niet dat er corrupte spel-bestanden zijn, want dan krijg je meestal iets anders... Misschien is het je computer? Weetje 100% zeker dat jouw pc De Sims 3 aankan? :?
Don't dry, with fakes or fears. Cuz' you will hate yourself in the end.
Gebruikersavatar
Smiley
Snackventer Snackventer
Berichten:
81
Lid geworden op:
ma 24 okt 2011, 20:38

Re: Help! Vreemde Sims

Het zou kunnen liggen aan je videokaart. Misschien moeten de drivers van de videokaart geupdate worden. In dat geval kun je de update vinden onder programma's>windows update
Sims 3-spelers zijn wijs:-).
Gebruikersavatar
SimsieLover
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
242
Lid geworden op:
wo 16 feb 2011, 10:24

Re: Heel vervelend probleem

Ik heb dus ook het zelfde probleem. Sinds een week of zo heb ik dat sims vastslaat en daarna weer verder gaat voor ongeveer 2 minuten en dan weer vastslaat. Heb al 3x sims opnieuw geïnstalleerd, aan me pc kan het ook niet liggen want sims stond er al een tijd op en heeft nooit moeilijk gedaan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Heel vervelend probleem

Nou ja, het spel slaat natuurlijk een hoop gegevens op.
Probeer je 'De Sims 3'-map in Mijn Documenten tijdelijk op een andere locatie te zetten. !!NIET!! verwijderen, dan gaan namelijk al je downloads en saves and wat dan nog er aan.
Dit is puur om te kijken of het aan deze map ligt.
Als je nu het spel op start maakt het automatisch weer een nieuwe map, en als dat sneller gaat dan weet je wat het is.

Edit: Heb even twee topics met hetzelfde probleem samengevoegd ;)
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten