Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

maudd
Orgaandonor Orgaandonor

Help! Problemen met Patch

er is dus een nieuwe patch beschikbaar met materiaal voor de sims 3 store. dan komt er dus als ik mijn sims 3 menu open: wil je deze nieuwste patch downloaden?
nu is het probleem dat ik nergens meer op kan klikken! dus kan ik mijn sims niet meer spelen dat hele menu doet het niet meer! :S weet iemand hoe ik dat vakje weg krijg? want door op: 'ja' 'nee' of 'later' klikken kan dus niet. en zolang dat niet weggaat kan ik niet meer spelen. :?

xxmaudd
Puran
Orgaandonor Orgaandonor

Re: help!!'

Hi,

Ik las dat de patch voor de store gedownload wordt en via "Downloads" geïnstalleerd kan worden. Is de patch misschien daar terecht gekomen?

Groetjes

Ps.
De titel voor je hulpvraag zegt veel meer als je bv "Hulp bij store patch" zou typen.
De taal van het hart verstaat een ieder.
Nathalie-xjes
Orgaandonor Orgaandonor

Re: Help! Problemen met Patch

Ik heb precies hetzelfde probleem!
De upload van de patch verschijnt en je kan nergens meer op klikken in het Sims menu.
Niet op downloads, op niets. Ik kan hem dus ook niet downloaden via downloads of op een andere manier. Ik moet dan helemaal het taakbeheer starten om het menu af te sluiten.
Ik kan dus ook al een week ofzo geen sims meer spelen.

Heeft iemand alsjeblieft een oplossing?

Alvast bedankt!
Groetjes
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: Help! Problemen met Patch

Probeer het spel eens zonder de launcher te starten. Dat doe je door dit pad te volgen in windows verkenner:
(Dubbelklik op deze computer) C: > Program Files > Electronic Arts > De Sims 3 > Game > Bin
Dubbelklik dan op het bestandje TS3.exe

Veeel speelplezier!
.................................................................>Afbeelding<.................................................................

Weergave- en sorteeropties