Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

na updaten sims valt hij uit?

Ik denk wel dat ik gelijk had, ik had eerst mijn sims geupdate naar 1.17, want dat wou ik graag, ik heb er toen nog niet meegespeeld, alleen nu, want ik wou meedoen aan de uitdaging, moest ik mijn sims updaten (stond in dat berichtje als je download) Dus ik denk, dan doe ik dat. Krijg ik eerst dat mijn launcher versie 0.0.0 krijgt..
Heb ik sims er weer afgegooid, en geinstalleerd, alleen nu komt het probleem.. Ik weet niet zeker of het ligt aan dat ik hem helemaal heb geupdate, naar de naar de nieuwste versie, of dat het komt dat ik hem in Engelse versie heb gezet, en ik speelde met een huishouden dat eerst Nederlands was.

Maar wat er gebeurde is wel anders dan wat ik eerst had. Ik klik dan op het huishouden, hij laad, trager dan dat het eerst deed, en als hij opgestart is krijg ik van die meldingen over lessen enz. Ik klik dan eerst op turn off (over dat als je het pijltje aan de zijkant zet, dat dan de camera mee gaat) en dan krijg ik lessen,, eerst never, dan wil ik op de volgende klikken op never. Dan kom ik terug op mijn bureaublad, zie ik de vorm van de launcher in het zwart, met aan de zijkant ook nog niets zwart, en dan de melding :"sims3 werkt niet meer" of zo iets.. ;0

heel fijn.. mag ik het er WEER afgooien.. en als het aan het updaten ligt, snap ik er helemaal niets meer van... alsof eerst mijn laptop sims wel aan kan, maar dan niet meer of zo ? :cursing
Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
Simandcool
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
45
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 17:08

Re: na updaten sims valt hij uit?

Als je De Sims 3 verwijderd, heb je dan ook echt alles verwijderd? Dus dingen in je register enzo? Dat versie 0000 komt volgens mij vanwege het Sims 3 mapje in 'Mijn Documenten'. Je moet in het mapje 'Electronic Arts' het mapje 'De Sims 3' even een andere naam geven zoals 'De Sims 3 - BACKUP' . Als je dan je launcher start, staat 0000 er dan nog steeds?

Komt jou probleem overeen met het probleem hier?: http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/240160.page
(Als je niet op het forum kan, even de taal op de Sims 3 site op 'United States' -> 'English' zetten)
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: na updaten sims valt hij uit?

Dat had ik eerst, ja. Ik wist niet wat ik moest doen, dus toen had ik sims 3 van mijn computer verwijdert, en heb van mijn saves + downloads + filmpjes + screenshots een back up gemaakt. Toen heb ik het verwijdert, bij :

configuratiescherm/programma's/ een programma verwijderen.

zo heb ik het de vorige keer ook gedaan, want zo stond het in het leesmij of zo iets? ik weet niet waar ik het gevonden heb, maar het stond ergens in een kladblok wat van ea/sims3 is.

Toen ik die verwijdert had, heb ik hem meteen weer opnieuw geïnstalleerd, dit keer in het engels, was ik de vorige keer ook al van plan, maar toen deed ik het verkeerd. De volgende dag heb ik hem meteen geupdate, naar de laatste versie. Dat ging dit keer wel goed. Ik heb toen wel meteen mijn saves en downloads terug gezet, dus daarom weet ik niet of het ligt aan dat ik hem eerst in het Nederlands speelde en daarna in het Engels, en dat dat niet kan met die saves, of mijn computer/of iets anders, kan het niet echt aan?

ik was van plan om het straks een keer te proberen als ik mijn saves eruit haal. .

(in downloads zitten alleen:
haren , die niets fout deden toen ik de Nederlandse deel had
patterns (geen idee wat de nederlandse naam er van is) die ik zelf heb gemaakt met CAP (?)
en dan de sim van de uitdaging )
Afbeelding
Lisa is de naam

Weergave- en sorteeropties