Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Fout bij verificatie disk?

Hoi! ik heb sinds de 27ste (vlakvoor de release) Sims 3 Buurtleven.

Alleen nu steeds als ik de eerste keer m'n spel wil opstarten laad die nog wel enzo, en daarna bij het scherm waar je je buurt kan kiezen weetjewel, komt er een venstertje opgepopt met; Fout bij verificatie disk. Wij kunnen niet zien of deze disk van Sims 3 Buurtleven legaal is. en vervolgens sluit die af. maar als je sims nog een keer opstart doet die het wel, en dit lijkt me toch echt een legale versie van Sims 3 hoort, gewoon alles orgineel van een winkel?!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Fout bij verificatie disk?

Misschien moet je contact opnemen met de winkel?
Ik moet wel zeggen dat dit heel raar is..
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Fedmas
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
34
Lid geworden op:
do 28 jul 2011, 14:17

Re: Fout bij verificatie disk?

Ow, sorry then. Ik zou toch een manier zoeken om EA te spreken dan, desnoods per telefoon. Je serial bij de hand houden en vragen of ze hem kunnen controleren. Als hij valid is reinstall (kan je nu ook eerst doen). Succes!
Gebruikersavatar
steventb
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
do 28 jul 2011, 17:37

Re: Fout bij verificatie disk?

Je moet gewoon teruggaan naar de winkel waar je 'm gekocht hebt en hen confronteren met het feit dat de game zegt dat het spel niet legaal is. Je moet een nieuwe krijgen, dat is je 'wettelijke garantie'

> Met dank aan TROS Radar :lol
Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Re: Fout bij verificatie disk?

Hij doet het alweer! lag aan een foute download ofzo? O.o echt heel raar, maar daarvoor kreeg ik die melding zelden, maar nu ik m'n packages heb opgeschoont krijg ik die melding dus niet meer.

Slotje? :slotje

Weergave- en sorteeropties