Ik wil net Levensweg starten. Iedere keer als ik het spel startte kreeg de de setup ipv het startscherm. Die (tot nu toe) altijd gesloten en spel gespeeld. Maar net kreeg ik een melding van:'' Er is een fout opgetreden tijdens het opstarten. Bekijk het logboek voor meer details''
Waar vind ik dat logboek?? En moet ik dan ALLE pakketen van de Sims 3 opnieuw instaleren als dit probleem zo blijft??
Ik start via de launcher ja. Volgens mij is dat toch te omzeilen via de C:Programfiles... toch??
zou dit probleem zo blijven als ik Buurtleven accessoires instaleer??
EDIT: ik heb het spel dus geprobeerd op te starten via de C: Programfiles.... maar dan krijg ik een melding dat de service is mislukt, dus het spel is niet te starten
Laatst gewijzigd door DaisyRose op di 26 jul 2011, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb het spel meerdere keren geprobeerd te starten, maar blijf steeds de zelfde melding krijgen.
Ik had het er ook net ff over met mijn vader en die zei dat dr eigenlijk niks anders opzit dan alles van de pc te gooien en opnieuw te installeren
Ik wacht wel tot morgen(als ik Buurtleven heb) Ik kijk dan wel of het spel echt niet meer te redden is en dat ik alles opnieuw moet gaan instaleren
sorry voor de dubbele post. Maar zelf met Buurtleven accessoires krijg ik nog steeds die melding''Er is een fout opgetreden tijdens het opstarten. Bekijk het logboek voor meer details''
is er nog iets aan die bug te doen of moet ik(helaas ) alles opnieuw gaan installeren??
Gebruik je downloads of mods?
Ik zou dan eerst alles verwijderen, en kijken of die dan wel normaal opstart, en anders ben ik bang dat je opnieuw moet gaan installeren.
Of mss is het een virus ofzo.. ;x
Virus kan het niet zijn(ik scan regelmatig, en anders krijg ik wel een melding van een virus)
maar was zobizo al bezig alle downloads en mods te verwijderen die ik niet gebruikte.
denk dat ik straks gewoon alles in 1 keer weg gooi(alle store items staan toch opgeslagen??)
die downloads die ik nog uit mijn hoofd weet download ik dan wel een keer weer
Virus lijkt me sterk. Waarschijnlijk is er iets misgegaan na de installatie voordat je de melding kreeg. Als je die nou alleen deinstalleerd, (als dat kan?!), em dan weer opnieuw, misschien helpt dat?