Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Sims verplaatsen van C: naar E: Hoe??!!

Hoi iedereen..

De titel zegt het al, hoe verplaats ik de hele sims alle uitbreidingen enz van mijn C: schijf naar mijn E: schijf. zonder dat ik dingen vergeet mee te nemen of dergelijk, hij moet het natuurlijk nog wel doen.

Ik wilde mijn schijf defragmentere(nog nooit gedaan) maargoed toen zei ie dat ie maar 6% ruimte had en had 15% nodig dus ik moest onnodige bestanden wissen , maar toen zag ik dat de sims alles bij elkaar iets van 15G is.. dus dan kan ik die verplaatsen naar mijn E: schijf met 399 G vrije ruimte,.

Ik wil dit zo snel mogelijk doen dus als het mogelijk is snelle reacties want ik moet mijn schijf defragmeteren,, mijn computer is ongelovelijk traag en loopt ineens vast en gaat langszaam tijdens het spelen van een online spel.:(

Kan iemand me please zo snel mogelijk helpen...

Bedankt,

Liefs mimi
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
Snooki
Mest analist Mest analist
Berichten:
551
Lid geworden op:
ma 14 feb 2011, 20:48

Re: Sims verplaatsen van C: naar E: Hoe??!!

Je moet alles eraf halen en als je bij de Sims 3 bent (bij het verwijderen) vraagt hij of je alle saves enzo weg wilt hebben dan moet je op 'nee' drukken, dan is alles nog opgeslagen. Als alles eraf is, zet je de Sims 3 erop en als je de code hebt ingetypt krijg je de melding van 'Standaard' en 'Aangepast' installeren, druk op 'Aangepast' en dan krijg je zoiets als dit in beeld:

C:/Program Files/Electronic Arts/Sims 3
Zoiets. Verander de 'C:' in de 'E:' en doe dat bij alle installaties. =D
''Forever and Always''
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sim-Sven
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
478
Lid geworden op:
za 25 dec 2010, 18:39

Re: Sims verplaatsen van C: naar E: Hoe??!!

Als je echt alles wil omzetten, en geen risico wil lopen iets te verliezen zal je toch alles moeten her-installeren zoals snooki al zei.

Je kan ook alle mappen verplaatsen, maar dit duurt langer én het je loopt het risico saves oid te verliezen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Sims verplaatsen van C: naar E: Hoe??!!

Maar dat wi; dus nu niet meer lukken.. zie mijn andere topic.
Ik kan de sims wel instaleren maar hij doet het niet.. krijg dat logboekfout melding elke keer.. kom niet verder dan het basisspel want daarbij begin het al:(
Help mij.. Iemand?!!
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!

Weergave- en sorteeropties