Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Deliverance
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Sims 3 wilt niet installeren

Ik wil de Sims 3 opnieuw op mijn laptop installeren omdat ik mijn laptop terug heb gebracht naar de fabrieksinstellingen.
Ik had TS3 al eerder op mijn laptop en dat ging goed, totdat hij lagde als een gek. Toen heb ik mijn laptop terug gebracht naar de fabrieksinstellingen en vanmiddag wilde ik TS3 weer installeren, alleen hij doet het niet.
Hij blijft een uur lang laden, waarna hij vervolgens zegt dat er een cyclische redundantiefout (ofzo) in zit. Dan klik ik op 'opnieuw' en blijft hij weer een half uur vast hangen, totdat hij zegt dat er een fout is met een I/O apparaat ofzo. En dan blijft hij wéer vast hangen.
Ik weet niet wat er mis is, want ik heb hem al eerder succesvol kunnen installeren.
Please, help me!
Deliverance
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Re: Sims 3 wilt niet installeren

Ja ik gebruik een cd.
En er zit een ronde kras in, dat komt door mijn laptop, maar dat had ik ook met Middeleeuwen en die deed het wél met kras. Maar om nu opnieuw TS3 te kopen is me ook te gek ><
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Sims 3 wilt niet installeren

Volgensmij kun je de kras eruit laten halen door hem met 5 euro naar.. opsturen, waar weet ik niet, maar er zijn hier een paar andere mensjes die dat wel weten, die kunnen je daar mee helpen ofzo (de kras moet natuurlijk niet te diep zijn)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties