Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

WorldofZusa
Orgaandonor Orgaandonor

de sims3 via origin werkt niet

Even kleine intro:

Ik had eerst een gekraakte sims 3 om te kijken of het wat was voor mij (na sims 1 en 2 te hebben gespeeld jaren geleden). Vond het toch wel weer leuk, had inmiddels al nachtleven gekocht. Enigste was dat ik de sims 3 niet moest updaten, want dan deed ie het niet meer.

Nu heb ik sims 3 gekocht (naast sims buitenleven, nachtleven ook nu in het bezit van de nieuwste sims: levensweg).

Dus ik alles er af gegooid, sims 3 gedownload via origin (was vroeger ea downloader oid). werkt ie niet! het daadwerkelijke instalscherm met goedkeuring voor de licensie en daarna de volledige grote download krijg je niet, maar hij installeerd het ook niet automatisch (zoals de andere dat wel doen, spore deed het vandaag ook prima). ik opgezocht in de program files, via die manier geinstalleerd, maakt hij van de eigenlijke .exe een plaatje. met total commander een .exe van gemaakt, werkt nog steeds niet. (ik inmiddels weer alles eraf gegooid, weer opnieuw geprobeerd, sims 3 maar van de cd gehaald zonder de crack). moet ik álsnog updaten om de rest te mogen installeren. Op zich geen probleem, ware het niet dat de sims meteen vastloopt omdat die dus weer niet orgineel is.
Ik ben 5 uur wezen klooien, heeft iemand een idee?

En ja, ik heb alles iedere keer ook helemaal verwijderd met dat programmatje, en via programma's verwijderen....

oja, leuk detail: ea support is niet te bereiken, er zit een lus in het inlogscherm om een ticket aan te kunnen maken... ik raak nog geen eens in mijn eigen profiel.... zucht!

Iemand die me kan helpen?!

thx!
Yeroen
Snackventer Snackventer

Re: de sims3 via origin werkt niet

Heb je alles volledig verwijderd en niet alleen van je bureaublad?
De gekraakte sims en de andere uitbreidingen moet helemaal verwijderd zijn als je de nieuwe wilt downloaden.

Configuratiescherm -> ''Een programma verwijderen''

Dan de sims zoeken en verwijderen.
Weer een computer, maar te sloom voor de sims. Ik ga nog steeds dood

Weergave- en sorteeropties