Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Cynthiaaaa7
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
vr 01 apr 2011, 13:02

Sims onzichtbaar?

Afbeelding

De peuters op het plaatje zie je gewoon in het spel verder kan ik er niks meer mee doen :?
je ziet ze ook niet normaal in het huishouden (leeg vakje);
Afbeelding

Ik heb al ResetSim geprobeerd en opnieuw opstarten helpt ook niet :(
Verder heb ik alle downloads ook al verwijderd maar niks helpt.
Weet iemand nog een oplossing?

Bedankt alvast
Gebruikersavatar
Miss_S
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
do 09 jun 2011, 19:05

Re: Sims onzichtbaar?

kan je ze niet met de cheat testingCheatsEnabled true en dan ze niet meer selecteren of zo. En dan terug op selecteren klikken :s Allee dat kon toch in de sims 2. Dus misschien ook in de sims 3.
Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Sims onzichtbaar?

Ik heb het probleem ook een keer gehad, ook met twee peuters, ik vrees voor je dat als je nog langer met die save gaat spelen dat ze op je ook niet meer kunt zien wat ze doen... :(
je kunt proberen de save te kopiëren en dan in die kopie te spelen, verder zou ik het ook niet weten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simandcool
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
45
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 17:08

Re: Sims onzichtbaar?

Dit heb ik zelf ook eens gehad.

Ik heb toen de familie in mijn bibliotheek gezet, en toen weer terug verhuisd. De sim was gewoon weer terug! Misschien kan een update van het spel misschien ook helpen (als je dit nog niet hebt gedaan). En heel misschien ligt het aan je hardware (maar dat denk ik niet).
Gebruikersavatar
Cynthiaaaa7
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
vr 01 apr 2011, 13:02

Re: Sims onzichtbaar?

Ja ik heb ookal geprobeert om de familie in de bibliotheek te zetten en weer terug laten verhuizen maar het werkte niet. Ik heb ook geprobeert om op vakantie te gaan dat het dan misschien wel terug zou zijn maar toen waren ze verdwenen :glare maar uiteindelijk ben ik overnieuw begonnen :( enigste oplossing i guess

Weergave- en sorteeropties