Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Donker scherm

Alvast even voor de duidelijkheid, dit is niet gekomen nadat ik Levensweg heb geïnstalleerd! :D

Ik heb een klein, maar vervelend probleem. Als ik mijn spel minimaliseer en ik weer terug ga, dan is het beeld van mijn spel heel erg donker :sweatdrop Net alsof er heel veel schaduwen inzitten, en het is niet alleen in het leefvak zeg maar, maar ook bij de behoeftes etc. Gewoon bij alles dus :sweatdrop En ik heb dat probleem alleen maar als ik het spel even minimaliseer, ook al probeer ik dat weinig te doen; mijn computer doet het regelmatig zelf :sweatdrop En dan zie ik mijn beeld amper dus kan ik mijn sims opnieuw opstarten :sweatdrop Als ik het speel opstart en speel ZONDER dat hij minimaliseert dan heb ik nergens last van, het is alleen als 'ie even geminimaliseerd is.

Ik heb al gekeken of mijn computerscherm zelf wat donkerder staat, dat is niet het geval. En ik kan ook bij de 'beeld'-opties niets vinden... Dus ik ben een beetje ten einde raad :sweatdrop

Hopelijk heb ik het een beetje goed uitgelegd want het is nogal moeilijk uit te leggen.

:wub
Love your life
suspicious:3

Re: Donker scherm

Bij mij is het scherm ook donkerder als ik minimaliseer en terug ga, maar ik kan dan meestal nog wel wat zien, en op een gegeven moment wordt dat scherm bij mij gewoon weer normaal..

v en als je bijvoorbeeld naar hoofdmenu gaat en dan weer terug? want dan moet sims namelijk laden? inplaats van helemaal opnieuw opstarten.. Behalve als je het niet uitmaakt.. ;)

Laatst gewijzigd door suspicious:3 op zo 05 jun 2011, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Lisa is de naam
MelissaRoos

@ Mich: Het was al voor die patch...

@ Hierboven: Ah, ja dat kan ook.. Alleen ik heb al een tijd gewacht en het was nog steeds hetzelfde.
Love your life
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Wat als je hem weer minimaliseert? En dan weer 'opstart'?
Ik hoop dat het lukt.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Mich.....

Is dit altijd al zo of is het zomaar ineens gestart? Of na het updaten van je spel? Ik kan me voorstellen dat je een mod hebt die niet goed werkt met de versie die je hebt, maar misschien heb ik het mis. Gebruik je mods?
''Faber est suae quisque fortunae''

Weergave- en sorteeropties