Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

31 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Welke handmatige patches heb ik nodig?

Ik snap er zelf niet veel meer van en heb dus hulp nodig om mijn spel weer goed werkend te krijgen.

Ik heb nog niet veel gespeeld maar heb bv de bug dat ik geen nieuwe spelen kan maken terwijl ik maar 2 saves heb.

En dat als ik de cd in mijn comp doe hij de setup gaat draaien en niet het spel opstart.

Ik speel op Vista en welke patches heb ik nodig om mijn spel weer in de allerlaatste versie te krijgen?

Alles komt uit de winkels dus geen digitale versies zijn er.

Versie: 8.0.152.011001

Sims 3: 1.22.9.011002

Wereldavonturen: 2.13.6.009002

Luxe: 3.9.6.009001

Ambities: 4.6.6.009001

Supersnelle: 5.4.4.009001

Middernacht: 6.1.11.009001

Buitenleven: 7.0.55.010001

Levensweg: 8.0.152.011001

Zijn de SKU versies ook nodig?
Afbeelding
bas944
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
113
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 18:00

Re: Welke handmatige patches heb ik nodig?

Mijn Patch Downloader geeft aan dat dit de nieuwste versies zijn:
Afbeelding
Misschien kun je de Patch Downloader ook gebruiken om alles te patchen en de Launcher (die bijna nooit goed patcht) te omzeilen? De Launcher patcht bijna nooit alle spellen.
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Welke handmatige patches heb ik nodig?

Hoi Hiki,
Heb zelf de informatie van deze site vandaan geplukt:
https://pinguintech.weebly.com/patches-informatie.html
Verder ben ik héél voorzichtig bij het installeren. Doe dat altijd handmatig (niet als de launcher erom vraagt) verzamel info of het geen problemen oplevert. Alle downloads, hacks gaan er tijdelijk uit.
Maar misschien moet je je saved games ook tijdelijk opslaan en gewoon opnieuw beginnen. (na lezing van de site dan)

En het spel start ik al lang niet meer op via de launcher, maar via het exe bestand dat staat per uitbreiding in een map /program files/Electronic Arts/De Sims ....../Game/Bin/TS3EP3 (*) en daar achter staat toepassing.
(* = welke uitbreiding, hier Na Middernacht)

OF

Download de Custom Launcher. Ik heb de tip via dit forum, dus denk ik dat je hem met de zoekfunctie de verwijzing wel weer kunt vinden.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Welke handmatige patches heb ik nodig?

bas944 schreef:Dat programma bepaalt de goede rechtstreekse links voor je en downloadt ze dan automatisch. Het is dus ongeveer hetzelfde, maar dan gaat het helemaal vanzelf ;)
Het is sowieso beter dan het Startprogramma :P
Je zal wel denken 'wat loopt die hiki te zeuren' :fluit maar mijn spel is 3 keer ofzo gecrashed door installeren nieuw deel of patches en dat was erg traumatisch: hele generaties weg van mijn dagboek de Kwana;s zeg maar. En uren kwijt om weer alles te installeren.

:$
Afbeelding
bas944
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
113
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 18:00

Re: Welke handmatige patches heb ik nodig?

Van de Kwanadrama's ben ik op de hoogte ;)

Bij mij is het patchen nog nooit verkeerd gegaan. Ik wacht altijd even nadat er één is uitgekomen en hou alle fora in de gaten of er een 'game-breaking bug' in zit. Als dit niet het geval is, installeer ik hem met de Patch Downloader (alle uitbreidingen, niet alleen een paar zoals het Startprogramma doet) en alles werkt perfect.

Als EA toch iets heeft verprutst, installeer ik packages in mijn spel die dat oplossen (zoals deze, deze, deze, deze en vooral deze). Zo loopt mijn spel vloeiend en heb ik amper last van irritante opvallende bugs. Soms zijn tools/mods/hacks wel degelijk beter dan de dingen die EA zelf aanbiedt.

Ik heb ergens gelezen dat je geen downloads en mods gebruikt omdat dat je 'beter bevalt', maar als mijn familie tot drie keer toe van de aardbodem zou worden weggevaagd, dacht ik daar wel anders over :P

Nogmaals: er zit geen verschil tussen handmatig patchen en de patch downloader gebruiken: de patch downloader kiest alleen automatisch de goede patches uit :)
Nefje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 19:27

Re: Welke handmatige patches heb ik nodig?

Blijkbaar is de patch downloader toch niet bijgewerkt, aangezien geen enkele uitbreiding (behalve Levensweg, aangezien hier nog geen patch voor is) de laatste versie heeft. ;)

Ik heb hier een overzicht gemaakt met de laatste patches (onder recentste cumulatieve patches). De Sims 3 is al bijgewerkt, dus je hoeft alleen Wereldavonturen (regio 2: Europa) en de patches voor de andere uitbreidingen (regio 1) te downloaden.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Welke handmatige patches heb ik nodig?

Nefje schreef:Blijkbaar is de patch downloader toch niet bijgewerkt, aangezien geen enkele uitbreiding (behalve Levensweg, aangezien hier nog geen patch voor is) de laatste versie heeft. ;)

Ik heb hier een overzicht gemaakt met de laatste patches (onder recentste cumulatieve patches). De Sims 3 is al bijgewerkt, dus je hoeft alleen Wereldavonturen (regio 2: Europa) en de patches voor de andere uitbreidingen (regio 1) te downloaden.
Ik zal van de week eens kijken, thanks.

Missschien is die update van modthesims dan ook bijwerkt?

Ik moet er even de tijd en rust voor hebben dus woensdag wordt het :laugh
Afbeelding
Nefje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 19:27

Re: Welke handmatige patches heb ik nodig?

bas944 schreef:De laatste patches op Pinguïntech. zijn alleen voor de digitale versie (volgens het bericht op de homepagina van SN) en zijn nog niet aangekondigd door EA op TheSims3.com.
Het bericht op de homepage is niet aangepast. Sims3cri heeft het bericht ondertussen aangepast, maar er staan nog wel een aantal niet bestaande patches op. Waarom snap ik ook niet precies, aangezien de goede links al een tijdje in een sticky op het officiële (Engelse) forum staan.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Welke handmatige patches heb ik nodig?

Nefje schreef:Blijkbaar is de patch downloader toch niet bijgewerkt, aangezien geen enkele uitbreiding (behalve Levensweg, aangezien hier nog geen patch voor is) de laatste versie heeft. ;)

Ik heb hier een overzicht gemaakt met de laatste patches (onder recentste cumulatieve patches). De Sims 3 is al bijgewerkt, dus je hoeft alleen Wereldavonturen (regio 2: Europa) en de patches voor de andere uitbreidingen (regio 1) te downloaden.
dus voor wereldavonturen regio 2 en de rest regio 1? :|

en dat geval van MTS is al geupdate??
Afbeelding
Nefje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 19:27

Re: Welke handmatige patches heb ik nodig?

Precies. Sinds Luxe accessoires zijn ze overgestapt naar 2 versies: één voor de fysieke versie (regio 1) en één voor de digitale versie (regio 7). Daarvoor waren er voor alle fysieke versies verschillende regio's (1 voor Amerika, 2 voor Europa etc.). Dat systeem doen ze nu nog steeds bij Wereldavonturen. Het basisspel is bij deze patch voor alle regio's (zie de xx), dus daar hoef je geen keuze meer te maken.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Welke handmatige patches heb ik nodig?

Nefje schreef:Precies. Sinds Luxe accessoires zijn ze overgestapt naar 2 versies: één voor de fysieke versie (regio 1) en één voor de digitale versie (regio 7). Daarvoor waren er voor alle fysieke versies verschillende regio's (1 voor Amerika, 2 voor Europa etc.). Dat systeem doen ze nu nog steeds bij Wereldavonturen. Het basisspel is bij deze patch voor alle regio's (zie de xx), dus daar hoef je geen keuze meer te maken.
oke :thumbsup dat ga ik van het weekend proberen: ik moet echt weer simmen en nu iets meer tijd voor. En anders maak ik er tijd voor! :sneaky

ik heb sinds Buitenleven nauwelijks meer geSimd en als webmaster van een Sims site kan dat natuurlijk niet. ....

.... :$
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie