Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

26 berichten • Pagina 1 van 2

suspicious:3
Mest analist Mest analist

als camera zich in kleine ruimte bevind, valt het spel uit..

Ik dacht eerst, dat moet aan een bepaalde download liggen, en dan specifiek meubels, want ja alleen daar valt ie uit.( het is trouwens meestal in de badkamer, en die maak ik niet echt groot natuurlijk, zoveel moet er niet in..) dus ik had eerst een aantal downloads verwijdert, maar ja, hij bleef nog uitvallen, toen dacht ik maar, laat ik alle meubels verwijderen, heb ik gedaan. Maar ik speelde laatst weer sims, richtte een kleine badkamer opnieuw in, want ja, hij was nogal leeg gehaald doordat ik die cc mistte. Dus ja. En toen viel ie weer uit.
Het kan natuurlijk ook aan de downloads voor de sims zelf, dus haar, make-up enz., maar ik denk eigenlijk niet dat hij dan moet uitvallen in een badkamer, waar trouwens geen sim te bekennen is.
Dit doet zich eigenlijk alleen voor als ik een familie opstart waar ik al een tijdje mee speel. Als ik een nieuwe aanmaak, heb ik geen last van...
Misschien ligt het aan dat ik sommige dingen te hoog heb staan, maar ik heb ze een tijdje geleden bijna allemaal weer terug gezet naar waar hij eerst was.. (mijn videokaart is niet de allerbeste..) Maar dit kwam ook voor op mijn computer (ik had eerst een computer, maar een paar maanden terug heb ik een laptop gekocht, en alles over gezet van computer naar laptop, en die computer heeft een beter videokaart.. )

Ik wil echt weten waar dit aan ligt, want ik wil het graag verhelpen, want mijn computer is er ook niet blij mee, als ik geluk heb, valt hij uit, maar meestal is het geval dat hij vastloopt (dit had ik eerst niet op de computer)Ik krijg zo'n raar, niet gezond geluid voor de laptop te horen, en als je het dan wat langer laat aan staan kom er:
Een blauw scherm, witte letters, en dan staat er in de eerste regel iets van :"Windows has detected a problem"
...
Afbeelding
Lisa is de naam
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: als camera zich in kleine ruimte bevind, valt het spel u

Misschien moet je eens in dit topic kijken, waar het gaat over een soortgelijk probleem dat zich voortdoet na een tijdje spelen (tenminste daar herken ik het in), misschien is het wel hetzelfde? Ik heb er verder niet zoveel verstand van maar heb je de Dashboard tool geprobeerd? Misschien dat je alsnog wat corrupte downloads hebt (kan ook tussen de kleding etc.)

Maar dit topic dus: http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.php?f=34&t=5981
Afbeelding
bas944
Podium hulp Podium hulp

Een virus kan er niet voor zorgen dat een spel specifiek IN DE BADKAMER uitvalt. Het is dus wel duidelijk dat er iets met de badkamer aan de hand is.
Bij downloads (en dan vooral .Sims3Packs) moet je nooit denken 'daar kan het niet aan liggen dus ik doe geen moeite'. Verwijder voor de grap eens ALLE downloads/cc/mods enzovoort, verwijder je caches en kijk of het spel dan nog steeds crasht.
weijki
Podium hulp Podium hulp

Heb je al geprobeerd je familie te verhuizen? en te kijken of het in een nieuw huis dit ook voorkomt

Het kan ook nog zijn dat je laptop te warm word, voel eens aan de zijkant of hij erg warm word.
Een laptop wil nogal eens gauw te warm worden en uitvallen, lijkt mij dat je inzoomd op de badkamer (kleine ruimte veel detail)

Vaak zit de ventilator die koude lucht pakt op de onderkant van de laptop :hamer wie dat bedacht heeft. (ja ik weet dat het waarschijnlijk ook niet anders kan omdat bij een laptop alles onboard is)

Spuit anders met een busje luchtspray je ventilatoren schoon (je wil niet weten wat voor stof daar uit kan komen vliegen, en doe dan ook gelijk je toetsenbord :scared daar kwam bij mij ook vanalles en nog wat uitzetten) Stofzuiger kan ook eventueel maar pas op bij je speaker gaatjes (zo heb ik het geluid van mijn vorige laptop verpest)

Als je de sims gaat spelen zet hem iets schuiner zodat er meer koude lucht bij kan komen, hij moet doordat hij hard moet werken en daardoor warmer wordt.

@ hikari-desu, als ik een virus had, had mijn virus scanner dat allang gemerkt..

@ Bas: Ik heb eerlijk gezegt geen sims3pack meer, ik heb ze allemaal verwijdert en heb van de overige allemaal package gedaan, zodat ik de package kan na kijken door de dashboard tool, kom ik er later achter dat het niet al te veel uitmaakte, maar ik wou toch al veel sims3pack verwijderen...
Ik heb wel een familie, waarbij ik geen downloads gebruik, ze zitten alleen wel in Egypte, maar verder valt hij niet uit of zo, maar ja, ik heb er nog niet al te lang mee gespeeld, en ook nog geen badkamer hoeven inrichten..(ik ben meteen naar Egypte gereisd) Maar ik zal eens kijken of het gebeurd daar..

@weijki: Hij wordt inderdaad warm, ik zal eens kijken of het werkt..
Maar ik heb bij elke familie daar last van, elke keer de BADKAMER.. *vervloekte badkamer*. + bij families waar ik al een tijdje mee speel, want bij een nieuwe familie die ik heb aangemaakt, heb ik tot nu nog geen last...
Afbeelding
Lisa is de naam
weijki
Podium hulp Podium hulp

Ik heb het vermoede dat het niet aan het spel ligt, blue screen of death (word het ook wel genoemd) komt 9 van de 10 door de hardware van je computer en niet door de software.

ook handig om even op spyware te testen, er namelijk ook een paar die ook blauwe schermen geven, maar dat moet dan niet alleen bij de sims gebeuren. spyware wordt niet altijd herkend door de virusscanner http://housecall.trendmicro.com/ hier kan je een gratis online scan uitvoeren. En het kan geen kwaad :D

weijki schreef:Ik heb het vermoede dat het niet aan het spel ligt, blue screen of death (word het ook wel genoemd) komt 9 van de 10 door de hardware van je computer en niet door de software.

ook handig om even op spyware te testen, er namelijk ook een paar die ook blauwe schermen geven, maar dat moet dan niet alleen bij de sims gebeuren. spyware wordt niet altijd herkend door de virusscanner http://housecall.trendmicro.com/ hier kan je een gratis online scan uitvoeren. En het kan geen kwaad :D

ik zal even kijken, maar ja, de virus scanner die ik erop had zitten (McAfee, die krijg je eerste paar maanden? om uit te proberen, is zo'n ding van acer.-van mijn laptop- gaf het wel aan ;)
en toen dat gebeurde had ik dat niet..)
En daarna heb ik telkens mijn computer uit gezet omdat ik dat blauwe scherm niet vertrouwde :fluit :sweatdrop :$ -ik weet dat je dat eigenlijk bete niet kan doen, maar ik vind dat blauwe scherm eng-

... Je moet je daarvoor registreren of zo, en daar heb ik niet al te veel zin in, mijn vader zou er trouwens vandaag weer een virus scanner op zetten, en dan scan ik hem meteen,, De virus scanner was verlopen (heel toevallig op 21 mei.. dat was ook het einde van de wereld (A) )

v mijn vader zet er Avast(die heeft iedereen hier, in ons huisje ) op.. volgens mij is ie ook wel simpel.. :) maar, dan moet hij er wel op XD -mijn vader heef het er nog niet opgezet- Als de virus scanner wat meld, zal ik het wel even neer zetten..

Laatst gewijzigd door suspicious:3 op wo 25 mei 2011, 20:03, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Lisa is de naam

nou volgens mij is het dat wel, er staat niet al te veel op de computer, En via Avast kan ik hem niet verder scannen,
je hebt snelle scan,
volledige systeemscan
verwijderbare media scan
en , kies de map om te scannen

en ik heb volledige systeemscan gedaan...
Dus ik neem aan dat het mijn hele computer is,, ..

Edit: ik doe wel even een snelle scan, en daarna een verwijderbare media scan ,dan heb je alles gehad, want met map zal het denk ik niet veel uitmaken.. ;9 of iemand moet weten welke map ik dan het beste aan kan klikken om te scannen ..

EDIT2:

Afbeelding

Afbeelding

Ik zal vandaag als ik tijd heb ook wel even zonder downloads spelen, kijken wat er dan gebeurt.. ;)
Afbeelding
Lisa is de naam

ik begin nu te twijfelen of het een kleine ruimte is..

ik speelde net, zonder downloads, die heb ik namelijk op mijn bureaublad gezet.. En eerst was er niets aan de hand, tenminste niet wat ik weet, maar misschien dat het ook komt omdat mijn simmies op vakantie waren.. Maar daarna toen ze weer terug waren, dacht ik dat er ook niets aan de hand was, dus ik ging zo spelen, toen wilde ik een screenshot maken, met tab natuurlijk, en toen ging hij vast lopen, en ik dacht, laat ik eens kijken wat er nou gebeurt als ik hem niet uitdruk.. Nou het vastlopen duurde wel een paar seconden, en toen kreeg ik weer het blauwe scherm met witte letters van : Windows has detected a problem, of zo iets..

misschien belangrijk, ik heb er en foto van gemaakt:
Afbeelding
jammer genoeg zie je hem niet helemaal... (het plaatje is iets te groot, sorry)

EDIT:
ik keek even bij mijn taakbalk, en daar stond zo'n wit vlaggetje, en daarbij stond dat ik de computer moest scannen, dus klikte ik er op, en toen ging windows defender ff scannen:

Afbeelding
(is wel snelle scan, ben nu bezig met systeem scan.. :))

EDIT2:
ik heb systeemscan gedaan, en er is wel iets gevonden...
Als iemand die wil zien moet je het ff zeggen.. :)
Afbeelding
Lisa is de naam

Nou ja, het maakt niet uit of je het nou wel speelt of niet speelt met downloads... Hij valt nog steeds uit :(

Maar aan dat blauwe scherm ding stond dat het te maken het met software of hardware..

euhm.. wat is hardware ? XD

EDIT: hij valt steeds sneller uit.. net startte ik hem op, en poef, ik kreeg weer zon schermm.. nou ja, heletijd zwart scherm, iets wat lijkt op bureaublad zwart/grijs scherm met sims 3 muis ding, zwart scherm enz. Dan krijgt mijn computer zo'n ongezond geluidje, en hupsakee, het blauwe scherm.. --"

Ik snap er echt niets van, en helemaal omdat ik aan het begin, vanaf dat ik de sims installeerde er helemaal geen last van heb

Ps. Ik speel nog steeds zonder downloads, ben te lui om ze weer toe te voegen XD

ik klikte trouwens op dat windows tekentje, weet je wel, dat je dan op het bureaublad terecht komt, toen kreeg ik een berichtje van iets van: intel HD graphics deed het niet meer, maar is hersteld. (zo iets stond er, niet precies.. Dat is dus mijn videokaart.. )

maar mijn video kaart is 128 mb, en dat is precies net genoeg om sims te kunnen spelen....

-ik had liever dat ik had gewacht met een laptop, voor een betere misschien..-
maar ik had er aan het begin geen last van. Pas als de sims verder in het verhaal zijn, dan pas gaat ie uitvallen, en hoe verder, hoe sneller. En als mijn sims op vakantie zijn, heb ik ook geen problemen :huh

EDIT: Hij valt volgens mij nog het snelste uit, als ik in bouw/koop modus zit, of er net uit kom.. Heel irritant, helemaal omdat ik bouwen ook leuk vind.. Maar ja.. IK wil graag weten wat er aan de hand is.. Please, weet niemand antwoord?
Afbeelding
Lisa is de naam

^ ik heb gekeken, en geprobeerd dat te downloaden, het kan zijn dat ik het helemaal verkeerd doe... maar ik ben bang van niet..

Ten eerste was ik aan het kijken, nou ik klik op graphics of zo, kwam ik precies uit wat ik heb, heb ik windows homepremium 64 bits aangeklikt (ik moest eerst nog wel ff opzoeken wat mijn computer ook al eens had, dus dat moet goed zijn.. ) En toen stonden er 4 dingen onder, 2 de zelfde bestand dingen, alleen ene in exe. en de andere in zip.. Nou ik klik op dat exe. bestand en dan de eerste..
krijg ik dit:
Afbeelding

probeer ik de zip, al dacht ik al dat het niet veel uit zou maken, ik krijg precies het zelfde...

klik ik op dat andere exe. bestand. krijg ik weer hetzelfde!!!!!!!

Nou ik dacht, laat ik nog eens kijken, klik op weer op de link van jou, en daarna op:
Automatically find drivers

Run Intel® driver update utility
ik wachtte ff, staat er dit:
Afbeelding

---
dat zal vast niet goed zijn :(, of.... ik ben gewoon dom........
Afbeelding
Lisa is de naam
bas944
Podium hulp Podium hulp

Je computerfabrikant (HP/Dell/etc) heeft de Intel-stuurprogramma's bewerkt voor jouw computer. Dit heeft als nadeel dat je ze niet kunt bijwerken via de Intel-website.
Wat is je computerfabrikant? Staat er een updateprogrammaatje van de fabrikant op je computer? Probeer dat eens.

Als niets werkt, zul je misschien systeemherstel moeten uitvoeren, je computer moeten laten repareren, Windows opnieuw installeren of een nieuwe laptop/computer kopen (eentje met een échte videokaart, geen built-in-graphics!).

... ik heb acer.. (aspire 7741z)

Over een update probrammaatje weet ik niet,, misschien dat het er op staat, ik zal eens kijken *hopelijk*..

.. Een nieuwe laptop kopen is geen optie.. hij is pas nieuw, en ik ben dus blut.. .. XD Maar ik kan wel overleggen met mijn vader.. De vader van een vriendin van mij, en vriend van ons doet veel met computers, dus misschien dat hij wel iets kan doen... Als ik niet zo'n programmaatje kan vinden..

IK vind het rare dat bij de site stond waar ik de laptop vandaan heb, dit staat er precies.. (iets te overdreven volgens mij) :
De razendsnelle Intel® Core™-processor en krachtige grafische kaart handelen alle applicaties met gemak af. En voor optimaal game- en multimediaplezier kunt u zelf kiezen uit een grafische kaart van ATI of van NVIDIA®
zo wat ik er uit kan halen, zou je een andere videokaart er in kan stoppen, volgens die site, maar volgens mij kan dat helemaal niet... BAH..
Afbeelding
Lisa is de naam
bas944
Podium hulp Podium hulp

Een nieuwe computer kopen is zeker niet de eerste optie!
Ga eens naar een computerzaak en leg je probleem uit: zij hebben er waarschijnlijk verstand van, vast veel meer dan ik :P.

Als de beschrijving op die site klopt zou je inderdaad kunnen informeren naar een nieuwe videokaart: een onboard-videokaart is vaak niet zo geschikt voor gamen. Maar als De Sims 3 gewoon goed werkt, zou ik me daar niet druk over maken. Het gaat er nu om dat je dat blauwe scherm weg krijgt :)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie