Ik dacht eerst, dat moet aan een bepaalde download liggen, en dan specifiek meubels, want ja alleen daar valt ie uit.( het is trouwens meestal in de badkamer, en die maak ik niet echt groot natuurlijk, zoveel moet er niet in..) dus ik had eerst een aantal downloads verwijdert, maar ja, hij bleef nog uitvallen, toen dacht ik maar, laat ik alle meubels verwijderen, heb ik gedaan. Maar ik speelde laatst weer sims, richtte een kleine badkamer opnieuw in, want ja, hij was nogal leeg gehaald doordat ik die cc mistte. Dus ja. En toen viel ie weer uit.
Het kan natuurlijk ook aan de downloads voor de sims zelf, dus haar, make-up enz., maar ik denk eigenlijk niet dat hij dan moet uitvallen in een badkamer, waar trouwens geen sim te bekennen is.
Dit doet zich eigenlijk alleen voor als ik een familie opstart waar ik al een tijdje mee speel. Als ik een nieuwe aanmaak, heb ik geen last van...
Misschien ligt het aan dat ik sommige dingen te hoog heb staan, maar ik heb ze een tijdje geleden bijna allemaal weer terug gezet naar waar hij eerst was.. (mijn videokaart is niet de allerbeste..) Maar dit kwam ook voor op mijn computer (ik had eerst een computer, maar een paar maanden terug heb ik een laptop gekocht, en alles over gezet van computer naar laptop, en die computer heeft een beter videokaart.. )
Ik wil echt weten waar dit aan ligt, want ik wil het graag verhelpen, want mijn computer is er ook niet blij mee, als ik geluk heb, valt hij uit, maar meestal is het geval dat hij vastloopt (dit had ik eerst niet op de computer)Ik krijg zo'n raar, niet gezond geluid voor de laptop te horen, en als je het dan wat langer laat aan staan kom er:
Een blauw scherm, witte letters, en dan staat er in de eerste regel iets van :"Windows has detected a problem"
...