Ik had dus buitenleven op de laptop gezet. Hij deed het heel langzaam. Toen zette ik hem uit en startte hij niet meer op. Ik alles eraf gegooid en opnieuw opgezet en hij was nog steeds heel langzaam. Dat heb ik meerdere keren gedaan. Zelfs stuk voor stuk proberen maar alles was langzaam.
Ik denk dat ik weet wat het probleem is: Namelijk een paar dingen die ik heb gedownload. Alleen ik kan ze niet meer vinden en ik kan zo vaak opnieuw installeren en weer deinstalleren maar ze blijven er wel in staan. En ik kan ze dus niet op mijn computer vinden..
Je kan ze wegkrijgen door de Dashboard tool te downloaden. Dit programmaatje spoort corrupte downloads op en zo kan je ze makkelijk terugvinden. Je kunt de Dashboard toolhier downloaden. Ik hoop dat dit helpt!
Bedoel je dat je het niet snapt of dat je er niets aan hebt? ;p Je kunt proberen om de cachefiles te verwijderen (geen zorgen die maakt je spel vanzelf weer aan). Dat is het linkervakje in de Dashboard tool, dan moet je ze alleemaal aanvinken en daarna 'empty files' aanklikken. Helpt dit?
Met elk uitbreidingspakket wat je installeert moet je net iets meer geheugen hebben.
Dus zorg er voor dat er genoeg geheugen is. Let wel, met geheugen bedoel ik niet hardeschijfgeheugen maar werkgeheugen. Met zo'n 1 GB of meer is het eigenlijk wel voldoende.