Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1 bericht • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
jpelgrom
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
106
Lid geworden op:
do 29 apr 2010, 08:48

EADM 8

Hallo,
onlang is EADM versie 8(.0.3) uitgekomen en deze bevat een nieuwe mogelijkheid: EADM in-game en vrienden. Het leek mij daarom een goed idee om een topic te maken waar je je EADM usernames kan achterlaten, zodat als De Sims 3 EADM in-game gaat ondersteunen, we meteen iets eraan hebben (namelijk dat we met elkaar kunnen chatten). Vinden jullie dit ook een goed idee?

Mijn gebruikersnaam is 阿佩爾

En daarmee kom ik ook bij dat andere nieuwe: EADM in-game. Een soort overlay binnen de game zoals Steam en Raptr bieden. Op dit moment ondersteunt het De Sims 3 nog niet, maar vinden jullie dat het ondersteund moet gaan worden? Ik vind van wel, aangezien De Sims 3 ook digitaal verkocht wordt en veel van mijn vrienden voor het gebruik van zo'n overlay in De Sims 3 nu Steam of Raptr gebruiken.


Ik zie wel of hier reacties op komen en hoeveel. In ieder geval bedankt dat je naar al mijn gezeur hebt geluisterd ;)

Mvg,
jpelgrom
Download EADM 8 hier » https://eastore.ea.com/eadm
Aan de moderators: waarschijnlijk hoort dit bericht hier of in de zgn. ballenbak. Indien jullie het weten en het bericht verkeerd staat, zouden jullie dan zo vriendelijk willen zijn om het te verplaatsen? Alvast bedankt.