Nou, Eerst had ik een probleem met haperen, dit was bij een familie zo, maar daar speel ik het meeste mee. Die heb ik verzet naar een andere wereld, omdat ik er helemaal gek van werd. Ook viel af en toe wel eens sims uit, maar ja, dat gebeurde 1 x op de zo veel keer dat ik het speelde. Echt niet vaak. Maar toen viel hij heel vaak uit, en bij een andere familie ook. Nu speelde ik gisteren weer op een familie, en ik had volgens mij nog geen 5 minuten gespeeld, en hij viel uit! Ik snap niet echt wat er aan de hand ligt, maar waar ik denk waar het aan kan liggen is:
- Verkeerde downloads
- te veel downloads, ik heb er 1067
- iets anders?
Ook zal ik moeten vertellen dat ik dit een keer eerder gehad heb op mijn computer, voor dat ik een laptop had, ik heb toen een aantal, of bijna alle downloads verwijdert, maar ik heb echt geen zin om dat nu te doen. Ook heb alle downloads package gemaakt, omdat ik dan kon checken met zo'n ding van Delphy. Maar ja, Het is wel minder geworden, eerst, maar nu kan ik sims niet eens meer spelen...
v, ik hoop het echt, want ja, het ligt denk bij mij aan meubels, want hij geeft alleen problemen in kopen/bouwen en in leven, maar ja als ik sims creëren doe of zo, heb ik geen probleem.
Laatst gewijzigd door suspicious:3 op za 30 apr 2011, 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.