Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Lies14099
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
wo 21 okt 2009, 10:19

patch en downloads

Hallo!

Ik wilde hier toch even een afzonderlijk topic van maken in de hoop dat iemand weet hoe ik dit op kan lossen. Mijn sims 3 launcher update zich zelf niet automatisch. Ik heb een 1.0 versie en als ik op de refresh knop druk dan zegt hij dat mijn spel up to date is. Dit is niet het geval en ook installeert hij dus niet automatisch een nieuwe patch. Nu heb ik het handmatig geprobeerd te installeren maar krijg dan deze foutmelding: "Tijdens de installatie is gedetecteerd dat de geinstalleerde gameregio voor deze update niet klopt. Voor deze gameupdate is een andere gameregio vereist; anders kan de updat niet geinstalleerd worden." Terwijl het een internationale patch zou moeten zijn?

Ik heb al contact met ea hierover gehad maar die denken dat we allemaal heel simpel zijn en geeft aan dat we het uit zichzelf geinstalleerd moet worden, een oplossing bieden ze niet.

Nu heb ik een tweede probleem. Ik heb onlangs voor het eerst simpoints gekocht (gelijk spijt van) en daar een aantal downloads mee gekocht. Willen nu ineens deze downloads zich niet downloaden in de sims launcher?! Hij geeft een 'error' aan. Terwijl andere downloads het altijd hebben gedaan. Het probleem is met downloads uit de ea store, dat je geen file krijgt (of ik weet niet hoe je die dan ziet) zodat je hem op je computer kan opslaan (of zelfs maar fout kan opslaan, dus daar zit de fout niet).

Ik dacht dat het te maken zou hebben met de patch dus misschien als iemand daar een oplossing voor zou weten? Dan ben ik die persoon erg dankbaar!!

groetjes, Annelies
Kyta

Re: patch en downloads

wat ik je aan kan raden is de sims opnieuw te instaleren en de EA- Manager los te downloaden en het dan op nieuw proberen..

ik zal het voor je opzoeken waar je die kan downloaden.. :wink

en voor de store spullen, als je die éénmaal gedownload hebt kun je ze nog een keer downloaden, dus je bent ze niet kwijt, als je ze uitpakt zet hij ze neer in je Sims3 schermpje ..zeg maar.. ik heb inderdaad het vermoeden dat dat aan de download manager ligt..ik hoop dat dit je help.. zo niet laat het ons maar horen, dan kijken we verder.. ik ga ff opzoek naar de link.. :wink

link voor download manager hier ... THX Hiki

Weergave- en sorteeropties