Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

Marcella--R
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
27
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 13:25

Spel hapert.

Hey.

Ik zit nog steeds met een probleem.. :?

Elke keer wanneer mijn sims interacties uitvoeren gaat het spel haperen, maakt niet uit wat ik doe. Bouwen en sims creeren gaat zonder problemen. Alles hangt gewoon vast behalve het aquarium en bomen bewegen gewoon. Het is erg vervelend om zo te spelen, ofja eigenlijk kan ik nauwelijks spelen.

Iemand een oplossing? :cry
What goes around, comes around..
Marcella--R
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
27
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 13:25

Re: Spel hapert.

Maar ik heb een splinter nieuwe laptop? Ik heb gevraagd voor een goede waar de sims 3 goed op draait zonder problemen. Eerst heb ik geen problemen gehad.. tot een maandje geleden..
What goes around, comes around..
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Spel hapert.

Ik heb dit probleem op het moment ook en ik weet niet waar het aan licht, de downloads die ik er gister in heb gezet heb ik verwijderd. En nog doet hij het!

* Mijn video kaart is brand new,
* Downloads van gister zijn verwijderd
* Het is bagger zo. please help :sleep
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Spel hapert.

Ik had het ook, ik vond het zo stom, dat ik een familie heb verzet naar een andere wereld... hij doet het nu wel weer, maar volgens mij gaat hij binnenkort ook haperen, dus ik ga ten eerste downloads drastisch verwijderen, maar verder, ik had sinds een paar weken geleden, terwijl hij daarvoor het nog prima deed...;9

.. mijn videokaart is wat aan de slechte kant, maar goed genoeg om sims te kunnen spelen, niet dat ik alles omhoog heb staan, maar hij deed het eerst wel, en heb niets verandert ..;9
Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Spel hapert.

Ik heb dit dus ook. Heb een nieuwe computer sinds een week. Inderdaad als je de familie naar een andere wereld verplaatst doet hij het weer, maar ik wil gewoon in dezelfde wereld spelen. Dat vind ik leuk, want dan kan je alle andere familie's ook zien groeien, samen bij je 10G zegmaar. Maarja, als er niets anders op zit speel ik wel weer in een nieuwe wereld..
Hopelijk heeft iemand nog een oplossing.
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Susan312
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
di 24 mei 2011, 14:23

Re: Spel hapert.

Ik heb dit ook een tijdje gehad. Het spel blijft dan hangen, sims staan stil maar muziek speelt door en aquarium beweegt inderdaad ook nog gewoon. Ligt volgens mij niet aan je computer of je videokaart maar aan de sims 3. Terug naar het hoofdscherm en opnieuw het spel laden wil nog wel eens helpen. Maar ik weet niet hoe je probleem definitief op kunt lossen. Bij mij heeft hij het nu al een hele tijd niet meer gedaan.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Spel hapert.

Zoals ik al eerder heb aangegeven, het ligt heel vaak aan de grafische kaart. Ik heb sinds een tijdje een nieuwe los gekocht, eentje die speciaal is voor gamen. Nadat ik m heb geinstalleerd heb ik hier zelden last meer van en bovendien is mijn scherm superscherp. ;)
Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Spel hapert.

Maar ik heb nét een nieuwe computer en mijn vader zei ook dat het een losse grafische kaart had ofzo?
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Spel hapert.

In een computer zitten altijd 2 grafische kaarten: 1 kleine en 1 grote. de kleine is eigenlijk bedoeld voor het geval de grote kapotgaat en kan niet veel aan. De grote is wat sterker en kan dingen als videogames en films afspelen.
Het hangt er ook niet vanaf of je een losse grafische kaart hebt, maar hoe goed die is. :)
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het in jouw geval niet aan de grafische kaart ligt, maar aan iets anders. Het hoeft immers niet altijd aan de grafische kaart te liggen. ;)

Weergave- en sorteeropties