Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Marcella--R
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
27
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 13:25

Het spel hapert en sims kunnen geen acties meer uitvoeren.

Hallo, ik heb een probleem.

Ik heb de sims 3 met alle uitbreidingspakketen bij mijn vriend op de laptop gehad en daar heb ik het probleem gehad dat de sims gewoon zonder reden uitviel en ik op het bureaublad terrecht kwam, ook kwam er vaker spelfout 12 etc te staan. (Waar blijkbaar meerdere mensen last van hebben)

Nu heb ik de sims 3 met alle uitbreidingspakketen op m'n eigen 'splinternieuwe' laptop geinstalleerd, en geen problemen gehad.. totdat ik eergister met mijn huishouden naar China in wereldavonturen ging. Ik ging in een tombe en toen begon mijn spel een beetje te haperen. Verder heb ik geen problemen gehad die dag..

Ik heb gister 12 uur achter elkaar de sims gespeeld en oppeens viel die uit naar het bureaublad. Toen heb ik de sims opnieuw opgestart en ben weer verder gaan spelen. Een kwartiertje later bleven mijn sims hangen bij het eten, terwijl alles eromheen het gewoon nog deed. De poetsvrouw liep door het huis heen, het sims teken boven de poppetjes draaide gewoon nog, en de muziek bleef ook doorgaan alleen nu krijg ik mijn sims niet meer van de plaats af. Ik heb al met moveobjects geprobeerd, ook geen effect. Ze voeren geen acties meer uit en het hele spel hapert.

Toen heb ik een aantal dingen geprobeerd:

- Ik ben in een ander huishouden gaan spelen en op bezoek gegaan bij mijn sims, de sim werd gewoon binnengelaten en toen de sim binnen was stonden mijn sims nog steeds op dezelfde plek. Ik heb die sims toen met elkaar laten praten en er stond linksboven in de hoek wel gewoon de gespreksmeter en dat ze het gesprek 'leuk' vonden maar mijn sims bleef gewoon staan waar ik haar heen had verplaats met moveobjects. Geen verbetering dus..

- Ik heb geprobeerd de vrouw uit mijn huishouden te verplaatsen naar een ander huishouden. Op het moment toen het spel dat aan het verwerken was is die blijven hangen. Hij bleef wel laden maar voor de rest kwam er niks, ik heb een half uur zitten wachten en uiteindlijk met alt ctrl delete afgesloten.

Alvast bedankt voor het lezen van mijn hele verhaal, ik hoop echt dat iemand hier een antwoord op heeft.

Laatst gewijzigd door Marcella--R op ma 21 feb 2011, 21:51, 5 keer totaal gewijzigd.

What goes around, comes around..
Marcella--R
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
27
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 13:25

Re: Probleem in de game.

Zinooo schreef:Hoe zit het met de behoeftesbalkjes van de vastgelopen Sims?
Ik geloof dat de behoeftebalkjes verder niet veranderde en sowieso hing hij om de haverklap vast. Toen heb ik maar met de testingcheatsenabled true code, de behoeftes omhoog gedaan zegmaar omdat ik bang was dat de behoeftes misschien wel omlaag gingen.

De resetsim code heb ik nog niet geprobeerd, wil ik vanavond proberen als ik thuis ben.

In ieder geval hoop ik echt dat dit probleem kan worden opgelost.. :(
What goes around, comes around..
Marcella--R
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
27
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 13:25

Re: Het spel hapert en sims kunnen geen acties meer uitvoere

Mijn probleem is opgelost. :swing

Ik heb net de sims 3 opgestart en hij ging door waar ik was gebleven. Op bezoek met een ander huishouden bij mijn 'vasthangende' huishouden. Mijn vasthangende sims hingen niet meer vast, gelukkig. Ik denk zelf dat mijn laptop oververhit is geraakt omdat ik 12 uur lang non-stop de sims heb aan laten staan. Hij haperde wel nog steeds als hij op play stond. Wanneer ik het spel pauzeerde waren er geen problemen. Toen heb ik 'resetsim' op beide sims gedaan en nu is het probleem opgelost! Hij hapert niet meer en mijn sims voeren gelukkig weer acties uit!
What goes around, comes around..

Weergave- en sorteeropties