Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
ConnyBS
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
di 17 nov 2009, 19:52

De cd van Nachtleven wordt niet gevonden..help

Hoi :)
Ik heb 3 weken geleden mijn laptop laten schonen, dus Windows opnieuw geinstalleerd. Ik heb alle delen van Sims 3, dus 6 cdroms. Voor die tijd had ik nooit problemen, nou ja, zoals bij iedereen deed de launcher het niet maar spelen was geen probleem.
Dus heb ik alle cdroms één voor één geinstalleerd op de juiste volgorde en als laatste Nachtleven, zelfs nog even getest en alles deed het prima.
Een paar uur later de laptop opgestart en toen kreeg ik de melding dat er geen cd zichtbaar was, dus net alsof ik de cd er niet in had gedaan. Toen heb ik een zomaar dvdtje erin gedaan, alles deed het, ook een muziekcd deed het, geen probleem.
Maar Nachtleven doet het niet, ik krijg wel het Simsscherm met Welkom etc, maar zodra ik start wordt erom de cdrom gevraagd .. hellup :huh

ps sorry voor het omslachtige verhaal :$
Gebruikersavatar
Evelien
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
100
Lid geworden op:
wo 27 jan 2010, 15:10

Re: De cd van Nachtleven wordt niet gevonden..help

ConnyBS schreef:Ik ga vanavond even aan de slag met jullie tips, ik ben nu aan het..ahum..werk (A) ik had niet zulke snelle reacties verwacht :laugh :thumbsup

ach ja ik ben ook aan het werk, dat woord is eigelijk verboden om hier te zeggen/schrijven , wij houden ons zelf bezig, onder het motto "bezigheid siert de mens, werken is voor de domme" :lol
Een dag zonder Sims is.....
Gebruikersavatar
ConnyBS
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
di 17 nov 2009, 19:52

Re: De cd van Nachtleven wordt niet gevonden..help

Okay, ik ben eruit. Het ligt niet aan het schijfje maar aan mijn dvdspeler. Ik heb er nu een film in gestopt en die werkt ook niet. Dat is balen, gisteren bij de technische dienst deed hij het volgens die jongen wel.. tja en nu niet..ik ben bang dat mijn laptop een paar dagen weg moet want ze moeten de laptop dan opsturen..zucht.
Bedankt voor jullie reacties :bloemetje

Weergave- en sorteeropties