sinds twee dagen geleden kan ik geen sims meer spelen.
telkens als ik sims opstart en je een familie moet kiezen waarmee je wilt spelen komt er een blokje met ongeveer: er is een fout opgetreden bij familie blablabla wij verzoeken u de applicatie opnieuw op te starten.
dus mijn vraag is of iemand weet wat ik moet doen, want ik heb "de applicatie" al een aantal keren opnieuw opgestart.
groetjes,
b.
help
14 berichten • Pagina 1 van 1

Re: help
Gebruik je downloads/mods? Is de familie misschien gedownload?
nee ik heb geen downloads alleen maar die ik heb gekocht in de sims 3 store en ook geen gedownloade families.

Heb je de laatste update?
Misschien je familie verwijderen en opnieuw beginnen?
Misschien je familie verwijderen en opnieuw beginnen?
ik heb alle updates tot nu toe staat er, en ik heb ook al geprobeerd bij nieuwe familie beginnen maar dan krijg je ook hetzelfde ..

Ook als je een heel nieuw spel aanmaakt met een andere familie? Misschien opnieuw installeren?

Ik denk idd dat de sims 3 opieuw installeren het beste is..

Wat je kunt proberen is de map De Sims 3 in Mijn Documenten\Electronic Arts te hernoemen(dus niet verwijderen!) naar bv. 'De Sims 3 backup'. Het spel maakt dan een nieuwe versie van die map aan en als de fout ergens in die map zit weet je dat dus meteen.
oke moet je dan de naam wijzigen of de map kopiëren?
en hoe kan je dan zien wanneer er een fout is?
en hoe kan je dan zien wanneer er een fout is?
het is opgelost, vraag me niet hoe maar dit topic mag gesloten worden

GODZIJNDANK!
Ik ben dus niet de enige!
Ik ben echt serieus ten einde raad, en ik heb het al ongeveer 2 weken..
Ik ben dus niet de enige!
Ik ben echt serieus ten einde raad, en ik heb het al ongeveer 2 weken..
ik had een progamma: raptr en die had ik verwijderd, en nu had ik hem weer geïnstalleerd en toen deed hij het weer. dus misschien heb jij ook een progamma verwijderd dat met je sims 3 game te maken heeft?
Dat zou kunnen
Volgensmij heb ik RAPTR ook verwijdert..
Ik installeer hem wel weer opnieuw, en als hij het nog niet doet, dan wordt ik boos.

Volgensmij heb ik RAPTR ook verwijdert..
Ik installeer hem wel weer opnieuw, en als hij het nog niet doet, dan wordt ik boos.

Ik heb RAPTR weer geïnstalleerd, Alle downloads verwijdert ( dat had ik al gedaan ).
En ik heb de sims 3 ook al een keer opnieuw geïnstalleerd, en NOG geeft hij hetzelfde aan..
Ik vind het echt niet leuk meer, straks dacht ik dat hij het weer deed, bouwde een huis, ik vond hem best mooi, en nu is hij dus weer lekker weg!
IEMAND HELP AUB, IK SMEEEK JULLIE!
Bodil? Heb je nog iets speciaals gedaan zodat hij het weer doet?
En ik heb de sims 3 ook al een keer opnieuw geïnstalleerd, en NOG geeft hij hetzelfde aan..
Ik vind het echt niet leuk meer, straks dacht ik dat hij het weer deed, bouwde een huis, ik vond hem best mooi, en nu is hij dus weer lekker weg!

IEMAND HELP AUB, IK SMEEEK JULLIE!
Bodil? Heb je nog iets speciaals gedaan zodat hij het weer doet?