Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

21 berichten • Pagina 1 van 2

AngeliqueHendrikx
Orgaandonor Orgaandonor

sims 3 acceessiores Luxe

Hallo,

Ik heb sims 3 luxe accessoires gekocht,
Maar deze cd laadt hij niet?
Wat kan ik hier aan doen, want zo kan ik hem ook niet installeren?
Moet je sims 3 in volgorde kopen & installeren?

wie kan mij helpen?
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: sims 3 acceessiores Luxe

^Jozz, dat is wel een beetje apart, dat je alles moet kopen die je niet wil, ik had namelijk Super snelle acc niet en had NM wel gekocht, die deed het wel gewoon?
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Nefje
Podium hulp Podium hulp

Ik neem aan dat de dvd-rom schoon is en vrij van beschadigingen?
In dat geval ligt het waarschijnlijk aan de krappe tolerantie van de dvd-rom.
Je hebt natuurlijk Wereldavonturen niet nodig om het spel te kunnen spelen. Het is niet voor niets een (optionele) uitbreiding. Daarnaast zou de dvd-rom dan wel herkend moeten worden.

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem met Ambities. Mijn dvd-station heeft heel veel moeite om de dvd-rom te herkennen terwijl ik met De Sims 3 en andere games geen problemen heb.
Soms herkent ie 'm wel na veel proberen en 'm zo goed mogelijk in het midden proberen te leggen.
De enige effectieve oplossing is de digitale versie. Als je het spel nog niet geregistreerd hebt, dan kan je het in de EA Download Manager registreren en vervolgens legaal downloaden.
Als je vervolgens de digitale versie installeert, dan kan je spelen zonder de dvd-rom.
Ik doe dit nu ook en heb zodoende geen opstartproblemen meer.
Mocht je nog geen EA DM hebben, dan kan je deze hier downloaden: http://eastore.ea.com/eadm
AngeliqueHendrikx
Orgaandonor Orgaandonor

Ja de dvd-rom is schoon en is vrij van beschadigingen,
En in de winkel vonden ze het al raar dat hij hme niet herkende enz.
Want als ik sims 3 erin doe dan krijg ik meteen een scherm of ik het spel wil spelen..
Maar bij deze uitbreiding, laadt hij hem niet eens en herkent hem niet?
Ik heb het een aantal keer geprobeert, laptop opnieuw opstarten enz.
En updates van windowns doen enz, maar niks helpt,
Maar als ik die code regisitreer en die digitale versie ook niet doet?
Kan ik m'n spel niet meer terug brengen na de winkel
Nefje schreef:Ik neem aan dat de dvd-rom schoon is en vrij van beschadigingen?
In dat geval ligt het waarschijnlijk aan de krappe tolerantie van de dvd-rom.
Je hebt natuurlijk Wereldavonturen niet nodig om het spel te kunnen spelen. Het is niet voor niets een (optionele) uitbreiding. Daarnaast zou de dvd-rom dan wel herkend moeten worden.

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem met Ambities. Mijn dvd-station heeft heel veel moeite om de dvd-rom te herkennen terwijl ik met De Sims 3 en andere games geen problemen heb.
Soms herkent ie 'm wel na veel proberen en 'm zo goed mogelijk in het midden proberen te leggen.
De enige effectieve oplossing is de digitale versie. Als je het spel nog niet geregistreerd hebt, dan kan je het in de EA Download Manager registreren en vervolgens legaal downloaden.
Als je vervolgens de digitale versie installeert, dan kan je spelen zonder de dvd-rom.
Ik doe dit nu ook en heb zodoende geen opstartproblemen meer.
Mocht je nog geen EA DM hebben, dan kan je deze hier downloaden: http://eastore.ea.com/eadm
Nefje
Podium hulp Podium hulp

Ik dacht dat je bedoelde dat het dvd-station het spel niet herkent.
Dus dat je bij het overzicht kijkt (Deze Computer of Computer bij Windows) en het dvd-station aangeeft dat er niets inzit, terwijl dat wel zo is.
In dat geval kan de digitale versie uitkomst bieden.

Er is een grote kans dat de digitale versie dan wel werkt, aangezien er geen dvd-rom hoeft te worden afgelezen en het spel direct kan installeren.
Mocht je er echter weinig vertrouwen in hebben, dan kan je natuurlijk nog het spel omruilen bij de winkel en eerst een ander exemplaar proberen.

Als de winkel het spel niet meer wilt omwisselen, dan kan je altijd nog bij EA Games (binnen 90 dagen) terecht voor garantie.
AngeliqueHendrikx
Orgaandonor Orgaandonor

Nee heb geen andere uitbreidingen, ik heb die luxe acces. terug gebracht.
Heb mn geld terug gekregen en ik denk dat ik maar eerst wereldavonturen ga kopen ofzo..

Hikari-desu schreef:Heb je behalve luxe nog andere uitbreidingen/accessoirepakketten?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie