Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Genazaa
Orgaandonor Orgaandonor

Sims 3 instalatie problemen

Hey Iedereen,

ik heb echt een vreselijk irritant probleem.
Ik heb mijn Sims 3 al sinds de dag dat het uit is gekomen op mijn computer geinstaleerd. Nooit klachten of problemen gehad. Sinds gisteren kon ik mijn Sims 3 niet meer openen, het stond plotseling niet meer bij mijn apps. (ik heb een mac dus het zou handig zijn als je mem zou kunnen helpen als je ook een mac had) Nu wil ik het dus opnieuw instaleren en loopt de instalatie steeds vast. Dit ligt totaal niet aan mijn computer denk ik. Ik heb ook een eigen laptop ook een macbook de nieuwste daar wilde ik mijn Sims 3 ook instaleren maar dat duurde 4 uur ofzo, terwijl vroeger op de mac waar ik het nu over heb het in een kwartiertje was geinstaleerd. Nou bij mijn macbook (laptop) heb ik het probleem dat na de instalatie ik een nieuwe software MOET updaten anders kan ik de game niet openen, als ik die software heb geupdate kan ik de Sims 3 weer niet openen. Oh my god, wat moet ik nou aan met die Sims van mij, ik heb er nooit problemen mee gehad en nu plots dit? Alvast bedankt!

XXXXXXXXXX
Gena
franniewee
Mest analist Mest analist

Re: Sims 3 instalatie problemen

@Gena
Ik weet hoe ontzettend gefrustreerd je kan raken als je denkt het allemaal goed gedaan hebt en dan ineens werkt het niet meer. Heb zelf 2 avonden zitten hannessen. Maar helaas heb ik Windows en geen MAC. Ik haal mijn info bij MTS bijvoorbeeld hier: http://www.modthesims.info/wiki.php?tit ... ad/Current, check ook de gerelateerde onderwerpen. (ja shit, veel werk en allemáál in het Engels). Ik heb er al iets over geschreven, maar ik weet of je wat aan die info hebt.
Kortweg: het spel kan verziekt zijn, je downloads en/of de Launcher. Ook kan het installeren van een patch verkeerd gaan als je een firewall geïnstalleerd hebt. Nou beweerden Mac gebruikers dat je die niet nodig hebt. Ik weet alleen niet of dat nog steeds van toepassing is. Ik verwijs eerst maar eens naar mijn vorige antwoord. Maak aantekeningen van foutmeldingen en waar die precies in het installatieproces plaatsvinden. Het vorige antwoord staat hier:viewtopic.php?f=20&t=4635. Succes!
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties