Ik heb gister de sims 3 gekocht, en ook gelijk ambities, voor op de pc.
En al gelijk had ik wat problemen..
De blauwe ballonnen blijven bij bepaalde dingen leeg (als ik bijvoorbeeld op nieuwe dingen klik, zoals een wasmachine, tattoostoel, etc).
Waar je normaal keuzes kan maken, staat er niets.. En dit is bij meer dingen zo.
Bij de standaard keuzes, zoals gewoon met iemand praten bijvoorbeeld, of eten maken, etc, dat staat er allemaal wel..
Ook de gele ballonnetjes die af en toe rechtsbovenin komen, met tips etc, die zijn af en toe ook leeg..
Ik heb vanmiddag gelijk EA gebelt, maar die kennen het probleem niet, en kunnen me ook niet helpen. Ik moest het spel opnieuw installeren, en dat heb ik net gedaan. En weer hetzelfde probleem, gelijk als het spel opstart al.
Ik heb er een paar foto's van gemaakt met mijn telefoon, aangezien het niet lukt om print screens te maken.
Ik hoop echt dat iemand dit probleem herkent, en weet op te lossen.
Anders weet ik het ook niet meer, het rare is dat het bij alle 2 de spellen is!
Ik dacht eerst alleen bij ambities, maar aangezien ik nu alleen de gewone sims 3 heb geïnstalleerd..
Ik heb mijn videokaart al geupdate, ook heb ik de nieuwe directX gedownload. Dat kan het dus ook allemaal niet zijn!
Ik weet het echt niet meer..
Dit krijg ik als ik op bijv de wasmachine klik..

Dit krijg ik, als ik op het lege ballonnetje klik als ik op de computer ga..
Heb dus ook geen idee wat ik hier normaal zou kunnen doen ?

En dit kreeg ik gelijk te zien, toen ik net alleen de sims 3 had geïnstalleerd, en voor het eerst weer opstartte.. (Dit was dus zonder ambities!)

Ik hoop dat iemand me kan helpen.. Zijn toch geen goedkope spelletjes