Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

Strickdoorn
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 14:43

Problemen met installeren luxe accessoires !

Hallo,

tijdje terug kocht ik sims 3 Deluxe. Installeren geen probleem, ook de gratis downloads (kerst spullen + auto) werkten perfect.
Nu heb ik luxe accessoires gekocht, werkte ook, maar hierdoor kon ik de kerst spullen en auto niet meer installeren. Er verscheen constant dat sims 3 launcher niet meer werkt.
Heb alles verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Maar nu kan ik niet meer spelen :(
Er komt steeds op: 'je basisspel van de sims 3 is niet compatibel met het huidige sims 3 uitbreidingspakket'.
Reeds alle updates gedaan maar zonder resultaat!

Graag hoor ik een antwoordt want kan nu niet meer spelen.

Mvg
Yannick
Strickdoorn
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 14:43

Re: Problemen met installeren luxe accessoires !

Heb ondertussen de sims 3 nog eens volledig verwijderd op de manier die ik van Patricia vernomen heb.
Daarna terug gezet en is aardig gelukt, kan weer spelen.
Echter de auto die bij de collector's edition zit, kan ik niet installeren om te spelen samen met luxe accessoires. (de kerst spullen heb ik ondertussen al gedownload en geïnstalleerd vanuit de store) die werken wel..., net zoals alle andere downloads vanuit de store.

Zit nog enkel met het probleem Montalcino Fandango SE die ik niet geïnstalleerd krijg.
Zonder luxe accessoires gaf dit geen problemen en stond hij netjes geïnstalleerd.

Iemand idee ?

Groeten
Yannick

Weergave- en sorteeropties