Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Luc

Skins?!

Hoe zit hetmet skins ik heb er een gedownload maaar ik wiler noge nog een downloaden , hoe zit het dan kan je dan kiezen?
franniewee
Mest analist Mest analist

Re: Skins?!

Dan heb je een hack nodig. Je kan nl. één default skin gebruiken en als je een andere wil, moet je de 1e weer verwijderen uit je downloads. Dan hebben al je Simmies in het spel dezelfde skin.
Ik begrijp dus dat je meer verschillende skins in je game wil gebruiken. De hack dus. Ergens op MTS maar ik moet nog ff shoppen en pizza´s scoren voor m´n gezin. Ik kom er straks wel even op terug, dan snuffel ik wel even rond. Tenzij natuurlijk een ander me voor is.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Je hoeft niet per sé die hack te downloaden, maar het is belangrijk dat je maar 1 defaultskin download. Als je meerdere non-defaultskins download, moet je gewoon naar beneden scrollen met je muis, en dan kun je er eentje selecteren.
De hack die frannieweer bedoelt doet het nu niet.
Afbeelding
Terug!
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand

Volgens mij is die hack niet meer geüpdatet sinds Na Middernacht en daarom doen de spier-sliders het niet meer als je hem gebruikt.

Hier vind je wel een andere. Je moet wel de hele rar/zip aan mods downloaden en dan alleen degene in je spel zetten die je wilt. Ze heten:
Anach_CASDetails8x2_1.17.package
Anach_CASSkins6x4_1.17.package
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
franniewee
Mest analist Mest analist

Sjonge, jullie zijn snel! :klap Maar dan weet ik dat ook weer over de hack. Voor het testen en foto´s maken heb ik (voorlopig) bijna alle custom content eruit gehaald, dus het probleem is voor mij niet actueel.
------------------------
ik kijk net even: in het lijstje is het de één na laatste en de laatste van het rijtje. Als het tenminste in die volgorde in de rarfile geplaatst is.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties