Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

simiani7
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
13
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 11:24

Sims3 laucher werkt niet meer

Hoi,

Nou had ik het probleem van de download manager opgelost. Ik heb de download manager ge-update en ineens was het probleem van 'geen contact kunnen maken met download manger'over. Dus ik heb de nieuwste patch geinstalleerd. En nu werkt het opstart programma niet goed meer. Het spel start niet, dan loopt hij vast. Dan krijg ik een foutmelding dat sims3laucher.exe niet reageert. Wat nu? Ik heb Na middennacht al opnieuw geinstalleerd dus die patch zou ook weg moeten zijn, maar het startprogramma wil het spel niet starten. Uiteraard heb ik het spel legaal. Weet iemand wat ik nog kan proberen? Ik wil simsen!
Gebruikersavatar
Jopie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
di 17 aug 2010, 14:03

Re: Sims3 laucher werkt niet meer

Hoi,

Wat je zou kunnen proberen is:
via configuratiescherm/programma's eerst de EADM verwijderen. Dan de oude, die werkt het best alleen moet je even je internet uitzetten als je EADM "aanzet" anders gaat hij hem automatisch updaten.

Als je de boodschap krijgt "geen contact kunnen maken met download manger" dan betekent dat alleen maar dat je EADM niet hebt geactiveerd (dubbel klikken op het groene EA rondje van de EADM)

Als je EADM aangeklikt heb en er een grijs rondje in het systeemvakje staat (rechtsonder op je comp) dan kun je je internet weer aanzetten. Rechts klikken op het grijze rondje - openen - checken voor internet verbinding en klaar.

Grote kans dat je dan geen probleem meer hebt.
Succes :thumbsup
marco
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 22:09

Re: Sims3 laucher werkt niet meer

gisteren viel opeens mijn spel uit zonder dat ik iets kon doen. hij had 3 meldingen dat sims 3 laucher niet meer werkt. Nu (vandaag) wil ik sims spelen maar hij start niks op, wat ik ook probeer hij start niet! Geeft geen waarschuwingen, geen startprogamma start niet, helemaal niks!

Ik heb de manier van Jopie geprobeerd en het blijkt dat EADM niet aangesloten is op het internet. ik heb het nu 5 keer geprobeerd maar de EADM sluit het niet aan op mijn internet. Mijn sims start dus ook niet op! Snapt iemand dit? ik wil zo graag simsen :(
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Sims3 laucher werkt niet meer

Die melding hebben inderdaad meer mensen last van. Ik had het zelf ook, maar het spel zelf deed het nog wel. Het schijnt door de laatste patch van Na Middernacht te komen.

Misschien dat e op deze manier nog wel je spel kan starten:
Ga naar de installatiemap, deze staat normaal gesproken hier: "C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin." en start het bestand 'TS3.exe' op. Op deze manier start je het spel zonder gebruik te maken van de launcher. Hoopt voor je dat het nu werkt. ;)

Weergave- en sorteeropties