Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

NickyV
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 18:08

Help hoe kan ik iets omzeilen

Nadat gisteravond mij sims3 er weer eens uitgegooid werd moest ik vandaag alles weer opnieuw instaleren, nu het is mij nog steeds niet gelukt de sims3 op de pc te krijgen.
Via de digitale weg is geen beginnen meer aan, uiteindelijk heb ik vanmiddag alle sims paketten gaan kopen. Maar heb nog steeds een probleem.
Tot the sims3 Ambities gaat het goed en werkt alles goed, dan moet je de ea downloader upwaarderen en gaat het na het installeren van de rest weer goed fout. Krijg de spellen niet opgestart ( Sims3 Launcher werkt niet meer). Is er een mogelijkheid om die EA downloader te omzeilen of als ik hem niet upgrate kan ik dan gewoon door gaan met installeren van de andere delen.
Ik heb nu voor de 4de maal alles van de pc gegooit en hoop nu dat het de laatste maal is.
Soms heb ik spijt van de uitgave, heb nu alles dubbel er er werkt niets meer.
Wie kan mij helpen of uitleggen hoe ik dit goed kan krijgen.
groetjes Nicky
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Help hoe kan ik iets omzeilen

NickyV schreef:Nadat gisteravond mij sims3 er weer eens uitgegooid werd moest ik vandaag alles weer opnieuw instaleren, nu het is mij nog steeds niet gelukt de sims3 op de pc te krijgen.
Via de digitale weg is geen beginnen meer aan, uiteindelijk heb ik vanmiddag alle sims paketten gaan kopen. Maar heb nog steeds een probleem.
Tot the sims3 Ambities gaat het goed en werkt alles goed, dan moet je de ea downloader upwaarderen en gaat het na het installeren van de rest weer goed fout. Krijg de spellen niet opgestart ( Sims3 Launcher werkt niet meer). Is er een mogelijkheid om die EA downloader te omzeilen of als ik hem niet upgrate kan ik dan gewoon door gaan met installeren van de andere delen.
Ik heb nu voor de 4de maal alles van de pc gegooit en hoop nu dat het de laatste maal is.
Soms heb ik spijt van de uitgave, heb nu alles dubbel er er werkt niets meer.
Wie kan mij helpen of uitleggen hoe ik dit goed kan krijgen.
groetjes Nicky

Ik denk dat deze gids je wel kan helpen.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties