Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Demikoeliejoelie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
363
Lid geworden op:
vr 19 nov 2010, 23:39

Sims 3 doet vreemd?

Hallo allemaal.

Als ik de sims doe is er eerst niks aan de hand. Familie maken, buurt bouwen en een huis bouwen gaat allemaal goed. Maar zodra ik begin te leven gaan mijn simpoppetjes raar doen. Om de 30 (sim minuten) staan mijn simmetjes en de tijd in de sims zo'n 5 tot 10 (mensen seconden) stil. Vreemd genoeg hoor ik wel muziel, zie ik schaduwen van bomen heen en weer gaan, zie ik muziek noten bewegen en zie ik de vissen en dergelijke gewoon zwemmen.
Ik heb sinds kort een nieuwe laptop gekocht met hoge specificaties extra voor de sims dus daaraan kan dit niet liggen. Ook staan al mijn instellingen nog zo toen ik de sims 3 voor het eerst opstartte. Weet iemand hoe dit komt? want ik vind dit vreselijk irritant. :S
Kyta

Re: Sims 3 doet vreemd?

misschien even alles opnieuw erop zetten, ik heb er zelf ook wel eens dat ie er niet goed op gezet is, dan installeer ik het spel ook opnieuw.. dat kan ook helpen, en dan goed defragmenteren.. ;-)
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Sims 3 doet vreemd?

Het kan zijn dat je processor of grafische kaart oververhit raakt. Dit merk je meestal ook wel, de ventilator gaat hard draaien en de onderkant wordt erg warm. Gebruik je de laptop op tafel of op schoot?
Als je 'm namelijk op schoot hebt zonder iets er onder, bv. een grote atlas of een houten plaat, kan het zijn dat bv. je broek de ventilatieopeningen van de laptop blokkeert, en dat is trouwens ook helemaal niet gezond, een hete laptop op je benen.

Maar goed, ik heb onder mijn laptop een boek geplaatst, op zo'n manier dat de uitlaat van de grafische kaart er aan de zijkant uit steekt. Sinds ik dat gedaan heb lopen spellen bijna niet meer vast en verbrand ik m'n been niet meer :S
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties