Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1 bericht • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Inesperadamente
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
do 19 aug 2010, 11:15

Spel update niet

Oké, dit is dus een probleem waar veel mensen tegenaan lopen, inclusief ik. Ik heb al gezocht naar een antwoord maar kon net niet vinden wat ik zocht.

Het probleem is dat het spel tijdens het updaten een melding geeft dat er een 'Ongeldig bestand gevonden' is. Heb ik al vaak gehad en omdat ik een enorme technofoob ben, besluit ik altijd maar om er niet aan te gaan rotzooien en mijn laptop terug te zetten naar voor de update via Systeemherstel. Maar nu die update van Na Middernacht uit is wil ik toch wel héél graag die update hebben.
Ik ben dus alle spellen van mijn laptop af gaan gooien, en voor het installeren van WA kreeg ik de melding dat ik mijn spel moest updaten en of het spel dat mocht doen. Oké, is goed, maar zodra hij wilt gaan updaten krijg ik de melding 'core_launch_failure'. Ik helemaal in de stress en maar weer Systeemherstel gebruikt om alles weer terug te zetten zoals het was.
Oh, ik denk niet dat het te maken heeft met de EA Download Manager trouwens, want die heb ik al geupdate.
Dus... Heeft iemand misschien een oplossing? Ik wil héél graag die update kunnen installeren... :cry Alvast bedankt!
En toen zei de tandarts: "Doe je mond goed open en bijt flink op je tanden."