Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Sims 3 blijft oneindig opslaan na deuren plaatsen.

Hallo,

Ik heb nu al een tijdje het probleem dat mijn sims oneindig blijft opslaan als ik een deur van een huis verwissel, of als ik in bouwmodus een huis gebouwd heb en de deuren geplaatst heb. Ik heb bijna alle uitbreidingen, op Exotisch Eiland en Vooruit in de Tijd na. Van de accessoires pakketten heb ik enkel de eerste vijf geïnstalleerd. Eerder had ik hier geen last van toen ik deze allemaal op deze laptop geïnstalleerd had. Nadat ik Roaring Heights geïnstalleerd had(die ik nu al enige tijd niet meer geïnstalleerd heb staan) begon hij met oneindig opslaan, sindsdien heb ik sims+uitbreidingen twee of 3keer volledig verwijderd, en zelfs zonder downloads laten draaien, maar het probleem blijft zich voordoen.

Aan mijn downloads, kan het dus niet liggen, omdat ik deze al had voordat ik Roaring Heights überhaupt de eerste keer installeerde. Kan iemand mij helpen of heeft hier iemand hier ook ervaring mee?

PS: Alle achtergrondprogramma's staan uit, en ik speel normaliter zonder internet, en dan doet zich dit probleem ook voor. Dus het ligt ook niet aan te veel achtergrond processen of wel of geen internet+virus scan(Ik gebruik immers enkel de beveiliging van Microsoft zelf). Ook deed dit probleem zich voor, toen ik nog windows 8 had(deze zat origineel op deze laptop, en ik heb hem recentelijk geupdate naar windows 10).
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Sims 3 blijft oneindig opslaan na deuren plaatsen.

Vreemde bug... :? Je zou in principe eerst eens kunnen proberen om heel het mapje De Sims 3 in Mijn Documenten\Electronic Arts eens te hernoemen naar iets anders om zo het spel een nieuw mapje te laten aanmaken. Voor zover je het zegt heb je alleen je downloads gecheckt, dus misschien werkt dit dan wel.

Anders zou ik eens proberen om het spel te verwijderen m.b.v. Revo Unistalller. Geen idee of dat echt iets doet, maar je leest toch vaak genoeg dat verwijderen op de normale manier nog bestanden achterlaat, dus wie weet doet dit iets.

Normaal zou ik toch verwachten dat een van die twee opties zou moeten werken. Het lijkt me namelijk sterk dat er iets mis is met je hardware (of je harde schijf moet bijna kapot zijn) en andere software heb je al zo goed als uitgesloten. Kijk eerst maar of dit iets helpt, anders zoek ik later nog wel verder. :)
Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Re: Sims 3 blijft oneindig opslaan na deuren plaatsen.

Ik heb gisteren het spel nog met Revo Uninstaller verwijderd, maar dan wel op medium, zou ik dan de laatste optie moeten gebruiken?

Ik heb net een clean game gestart, en met een random huishouden gespeeld en een deur veranderd, hij is nu nog aan het opslaan, ik wacht nog even af(ik heb nu geen mods en/of downloads in het spel zitten). Ik laat weten of de nieuwe map maken geholpen heeft ja of nee, ik wacht tot half 3 en zie dan of hij wel of niet opgeslagen heeft. Ik hou jullie op de hoogte!

Edit: hij heeft hem nu wel opgeslagen, ik ga nu stap voor stap mijn downloads/mods terug zetten, en kijken of het wellicht toch aan een van deze ligt.
Gebruikersavatar
Jessica Griffel
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
307
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 10:07

Re: Sims 3 blijft oneindig opslaan na deuren plaatsen.

Ik dacht ik kom even een mini update geven :):

Voor alsnog loopt het allemaal prima, ik heb mijn mods vervangen voor nieuwere versie(ik zag in mijn mods mapje andere data's staan dan bij de nieuw gedownloade mods) en ik heb net even al mijn downloads in mijn oude sims 3 map gesorteerd op maker(en een aantal random downloads, waar geen naam bij stond of waar ik er maar 1 van had) en ben gelukkig bijna klaar. Tot dusver werkt het opslaan nog, met de downloads die ik er tot nu ingezet heb.

Edit: Het werkt, het lag dus niet aan mijn mods of downloads... Dus ik denk dat het aan die save lag :(

Weergave- en sorteeropties