Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Welke laptop aanteraden voor de sims 3?

Het is lastig om iets goed aan te raden als we niet weten wat je ongeveer wilt uitgeven. Ik kan wel dingen voor je gaan uitzoeken, maar een budget werkt gewoon wat makkerlijker. Om je een idee te geven: as je een redelijke laptop wilt met alles max instellingen, dan moet je al gauw denken aan 750 tot 900 euro. :)
Gebruikersavatar
Jordi
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
142
Lid geworden op:
di 26 mei 2015, 21:46

Re: Welke laptop aanteraden voor de sims 3?

^ Idd.

En misschien heb je wel een voorkeur merk? Vooral bij Apple schilt het heel veel, maar dat zou ik persoonlijk niet doen. Best lastig als we niet veel weten. Er zijn heel veel laptops die rond de 700/900 euro zijn. ;)

@Gitte. Ligt er ook heel erg aan wat voor eisen je stelt. Als je net op minimale settings wilt spelen of op maximale settings wilt spelen.

Edit: V Ah, oke. Maar jou laptop zal 5 jaar geleden dan ook nog wel duur zijn geweest? (Nouja, rond die prijsklasse noem ik duur)

Edit 2: Ik moet ook nog zeggen dat sims 3 eigenlijk nooit heel erg soepel loopt, hoe goed je pc is.. Of je moet dan best geluk hebben. Want als ik alle uitbreidingen enz op mijn laptop heb staan, gaat hij ook beetje stotteren. En ik heb wel een goede laptop. Dusja xD

V Oke, maar ik dacht dat als die laptop 5 jaar oud is en dat hij nog redelijk sims 3 enz aan kan. Dan was het toen sws geen verkeerde laptop ;)

Laatst gewijzigd door Jordi op ma 17 aug 2015, 19:24, 4 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Welke laptop aanteraden voor de sims 3?

@Jordi,

Er staan misschien 3 dingen niét op maximaal ;) Ik moet wel toegeven dat het spel regelmatig hapert - logisch ook op dit 5 jaar oud fossiel - maar met een beetje geduld en als ik het spel niet te veel forceer gaat het wel over het algemeen.

^ Geen idee, hij was van mijn broer. Heeft hij eens gekregen voor nieuwjaar.

Weergave- en sorteeropties