Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

GROOT sims probleem

HELP!..
Ik kan niet meer met me simmies spelen:(
Ik denk dat het komt door de downloads, heb ze al uit de mapjes gehaald voor zover ik kon en me computer opnieuw opgestart maar ze doen het nog steeds niet, ik kan niks aanklikken als ik met me simmies bezig ben... niet op zichzelf klikken en ook niet op andere :( ik kan wel bijvoorbeeld op de bank en koelkast klikken kan volgens mij wel alles doen behalve op elkaar klikken en zichzelf..
Ik weet niet meer wat ik meot doen,. en ik kan echt niet zonder sims..:(
Heeft iemand dit probleem wel eens gehad of weet iemand wat ik moet doen..
want ik vind dit echt echt echt niet leuk meer :cry
Iemand?? Please??
Help me

X een droevig persoon:(
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: GROOT sims probleem

Oei heb ik ook gehad. Om op zijn minst op jezelf te klikken gebruik je de Resetsims cheat.En je moet niet alle mapjes eruit gooien alleen het Mapje Mods in Packages bestanden.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: GROOT sims probleem

Ik ben altijd een groot voorstander van alles weer opnieuw installeren! XD Ik maak ook nooit geen back-ups omdat je wellicht een fout in je back-up kunt zetten waar je nu ook een probleem mee hebt. Ik had het zelfde probleem namelijk ook... :S
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: GROOT sims probleem

Beetje oud topic miss, maar ik heb dit ook gehad.. bij mij lag het aan een van mn downloads, ik heb nog niet uitgezocht welke XD maar ik kreeg toen reacties van mensen dat het wel eens zou kunnen liggen aan de No Mosaic Mod.. of hoe dat dan ook heet.. dat je geen blokjes krijgt als je sim staat te douchen of naar de wc gaat zegmaar.. ik heb toen al mn downloads eruit gehaald en toen werkte alles gewoon..
''Faber est suae quisque fortunae''

Weergave- en sorteeropties