Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Meisje1990
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
zo 29 mar 2015, 18:15

Sims 4: sims verdwijnen uit wereld en ook uit stamboom!

Hallo,

Ik hoop dat iemand hier mij misschien kan helpen! Ik speel al een tijdje de sims 4 en ben bezig om een hele grote stamboom te maken. Nu had ik 1 mannelijke sim die van een aantal verschillende random vrouwen (de vrouwen waren trouwens wel in het spel gehaald door de cheat: sims.spawnsimple) kinderen had gekregen. En in 1 keer kan ik de vrouwen maar ook de kinderen nergens meer vinden! Ook alle overleden sims in mijn stamboom zie ik niet meer waardoor dus mijn stamboom een stuk kleiner is geworden :cry weet iemand hoe dit kan en hoe ik het evt kan oplossen?

Groetjes meisje1990
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Sims 4: sims verdwijnen uit wereld en ook uit stamboom!

Ik heb eerlijk gezegd niet echt het idee dat je die familieleden zo terug kunt halen. Misschien dat je een backup van je save hebt, want dan zou ik die gewoon pakken. Of misschien dat anderen wel een oplossing hebben? Als je ze namelijk echt nergens meer kunt vinden, lijkt het me dat ze inderdaad gewoon 'weg' zijn. (Hoe zijn ze eigenlijk verdwenen? Gewoon 'ineens', of gebeurde er iets bijzonders in je spel?) Misschien dat het spel alle kinderen en vrouwen niet meer kon plaatsen in de stamboom omdat er teveel zijn? Ik zou het anders ook niet weten. :)

Weergave- en sorteeropties