Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

update 4.3 DRINGEND HULP NODIG

Hee

Ik heb net mijn sims geupdate naar versie 4.3. Maar nu is mijn spel ineens niet meer compactibel en heb ik sims 3 supersnelle accesoires nodig??
Hoe haal ik die update weer weg??

xxx :bloemetje

Laatst gewijzigd door maike0090 op zo 26 sep 2010, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: update 4.3

Oke ik heb mijn spel compleet verkloot volgensmij :cry

Eerst was mijn spel niet compactibel met de game omdat update 4.3 bij Supersnelle Accesoires hoort. Nou, toen heb ik het volgende gedaan:

1) naar deze computer gegaan, dat opstarticoontje van sims geopend en ben ik naar BIN gegaan en alles uit die map gekopiëerd.
2) terug gegaan naar deze computer
3) naar program files gegaan, electronic arts, sims 3 ambities, game, bin. Daar alles gekopiëerd. Zo loste ik namelijk het probleem op met update 4.2

MAAR NU DOET MIJN SPEL HET HELEMAAL NIET MEER :cry
Kijk maar:
Afbeelding

kan iemand helpen? :cry
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: update 4.3 DRINGEND HULP NODIG

Probeer eerst eens de zoekfunctie of kijkeens in het technische subforum deel. ;-)
Nefje had ergens goed uitgelegd wat je allemaal kan doen.
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Boblesponge
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
zo 16 mei 2010, 16:18

Re: update 4.3 DRINGEND HULP NODIG

Nefje schreef:Die melding kan inderdaad verholpen worden door alles opnieuw te installeren.

Maar het probleem kan ook op andere manieren worden opgelost.
Ik heb hier laatst een post over gemaakt:
Er zijn een aantal mogelijkheden:

1. een of meerdere illegale versies
(2. missende patch)
3. corrupte (cache) bestanden
4. conflict tussen spelbestanden en game
5. conflict tussen downloads en game

In het eerste geval kunnen wij je niet helpen.
Het tweede geval is op te lossen. Alleen is de kans dat het probleem daar ligt vrij klein.

Zou je de volgende informatie kunnen verstrekken?
• Geïnstalleerde Sims 3 spellen
• De gameversie van elke Sims 3 game
De gameversie staat in de volgende tekstbestanden achter "GameVersion =":
De Sims 3
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin\skuversion.txt
De Sims 3 Wereldavonturen
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Wereldavonturen\Game\Bin\skuversion.txt
De Sims 3 Luxe accesoires
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Luxe accessoires\Game\Bin\skuversion.txt
De Sims 3 Ambities
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Ambities\Game\Bin\skuversion.txt
De Sims 3 Supersnelle accessoires
C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Supersnelle accessoires\Game\Bin\skuversion.txt

Mogelijkheden 3 t/m 5 zijn meer gebaseerd op vermoedens. Mensen met dit probleem installeerde alle Sims spellen opnieuw zonder hun savegames te bewaren (of verwijderde de Sims 3 map in mijn documenten). Hierna was het probleem opgelost.

Maar misschien is dit niet nodig. Je zou kunnen proberen om de tips te volgen voor dezelfde melding, maar dan met een iets andere foutcode, namelijk 0x024e424f. Voor deze foutcode wil het volgende nog wel eens helpen:
- De volgende bestanden verwijderen:
CASPartCache.package
CompositorCache.package
ScriptCache.package
SimCompositorCache.package
Version.tag

Deze bestanden worden automatisch opnieuw aangemaakt als je de game opnieuw start en kan je hier vinden:
C:\(Mijn) Documenten\Electronic Arts\De Sims3


Als dit niet helpt, dan kan je het volgende proberen:
- De Sims 3 map tijdelijk ergens anders naartoe verplaatsen en de game opstarten.
Er wordt nu een nieuwe map aangemaakt. Als alles goed werkt, dan kan je het spel weer afsluiten en (de bestanden uit) De Sims 3 map terugplaatsen zodat je je savegames weer terug hebt.


Als dit niet helpt, dan kan je het volgende proberen:
- Alereerst moet je een back-up maken van de volgende map:
C:\(Mijn) Documenten\Electronic Arts\De Sims 3

Nadat je dat hebt gedaan kan je de inhoud van die map helemaal verwijderen. Start de game hierna op zodat de mappen en bestanden opnieuw worden aangemaakt. Als het spel daarna goed werkt, dan kan je de inhoud van de volgende mappen terugplaatsen (uit de back-up die je zojuist gemaakt hebt) om je savegames weer terug te krijgen: Downloads, Exports, InstalledWorlds, Recorded Videos, Saved Sims, Saves en Screenshots.

Mocht het spel na het terugplaatsen van de back-up weer uitvallen, dan kan je ervoor kiezen om het spel helemaal opnieuw te installeren of je savegames niet terug te plaatsen. Soms kunnen er zulke fouten in de opgeslagen spellen zitten, dat het niet meer op te lossen is.
Gebruikersavatar
Inesperadamente
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
do 19 aug 2010, 11:15

Re: update 4.3 DRINGEND HULP NODIG

Met systeemherstel kan je je computer terugzetten naar bijvoorbeeld 2 dagen geleden. Zo kan je dus je computer terugzetten vóór het moment waarop je je spel hebt geupdate. Heb het zelf ook al een paar gebruikt omdat mijn spel weer eens crashte door een of andere update. :glare
Maar ik zit niet op mijn eigen laptop dus ik kan even niet zeggen waar je systeemherstel kan vinden... :S Misschien kan je het wel vinden als je zoekt op Google?
En toen zei de tandarts: "Doe je mond goed open en bijt flink op je tanden."

Weergave- en sorteeropties