Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Bart
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
za 13 mar 2010, 18:54

Mensen die problemen hebben met de sims 3 op vista

Hey
ik heb zelf sims 3 en alle uitbreidings setten die er nu nog zijn ;-)
Gisteren avond kreeg ik een update dat ik moest uitvoeren sinds die tijd wou die helemaal niks meer doen wat had ik nou gedaan eerst alles liggen verwijderen,weer geinstaleert lukt niet,dus deed ik de computer herstarten,en weer eerst de sims 3 dan weer naaar de starters scherm update huppa de 2 de er in en zo ga je de rit me door en nu heb ik 4.3.4.008001, nu lukt alles goed hij gaat sneller,dus mensen als je vista hebt doe het dan het beste zo en geen back ups maken,oke idd dan ben je alles kwijt zzz u c h ttttt :O :scared aleen dit is denk ik het beste idee volgens mijn,ik hoop dat jullie hier wat aan hebben groetjess
marisca87
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
18
Lid geworden op:
ma 13 sep 2010, 21:12

Re: Mensen die problemen hebben met de sims 3 op vista

ja maar ik krijg ook helemaal geen errors ofzo ik speel het zolang ik alleen aan het bouwen ben gebeurt er niks maar als ik dan met die mensen ga spelen loopt ie vast of valt gewoon uit en als ik wil opslaan en afsluiten zegt ie heel ff bezig: met opslaan en daarna gaat ie ook uit en als ik dan opnieuw dat spel opstart is me huis en me gezin er ook niet meer dan ben ik weer bij het vorige huis toen ik supersnelle accessoires nog niet had
Gebruikersavatar
Bart
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
za 13 mar 2010, 18:54

Re: Mensen die problemen hebben met de sims 3 op vista

Als je aleen maar alles en alles en alles op slaat dan lijkt het me tog dat die op een gegeven moment zegt uu ik doe het niet meer heb ik wel zo vaak gehad,Is dat sinds da je supersnelleaccesoires hebt dat je niks kan,dan zou ik de super acc wissen en die op nieuwe instalere
marisca87
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
18
Lid geworden op:
ma 13 sep 2010, 21:12

Re: Mensen die problemen hebben met de sims 3 op vista

heb het spel opnieuw geinstalleerd en alles ging goed kon me spel opslaan als ik gewoon opslaan deed en dan op stoppen opslaan en aflsuiten die werkt niet maar nu weet ik dus dat zolang ik die nieuwe auto's niet gebruik alles goed gaat heel vreemd kan de nieuwe auto's dus niet gebruiken:(
Gebruikersavatar
Bart
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
za 13 mar 2010, 18:54

Re: Mensen die problemen hebben met de sims 3 op vista

hmmmm raar zeg :bored ja denieuwste spellen hebben nog kinderziektes als je snapt wa ik bedoel 8-) ik w8 tegen woordig altijd een maandje zijn ze meestal ook nog 25 euro dus ik ben nooit zo koper die gelijk koop heb zelf nog eens geen luxe acc jmmr wel idd :blink :blink maar goed ik hoop dat alles verder lukt ;-)

Weergave- en sorteeropties