Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
ConnyBS
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
di 17 nov 2009, 19:52

Installatieprobleem met Snelle Assecoires

Goedemorgen, ik hoop dat iemand mij kan helpen :(
Gisteren heb ik het nieuwe Supersnelle assecoiresgekocht en geinstalleerd. In de eerste instantie deed alles het, het draaide gewoon. Na het afsluiten van mijn laptopp starte ik s avonds weer op en toen deed Sims het niet meer. Misschien redeneerde ik kwam dat omdat ik de laatste update niet had gedaan , ik dacht omdat de update zoveel problemen gaf (las ik eerder) daar maar even mee moest wachten, wss dom gedacht. Uiteindelijk heb ik alles van Sims3 maar gedeinstalleerd. Ik heb de Guide van hier gebruikt. Ik heb het stapsgewijs gedaan. En nu strand ik al bij Luxe Assecoires :( Ik krijg de melding : Fout! Je basisspel is niet compatibel met het huidige Sims 3 Uitbreidingspakket. Update je spel via het Startprogramma" Maar ik kan niet op Startprogramma klikken..alleen op OK en dan is het hele scherm weer weg. Welk Startprogramma bedoelen ze eigenlijk?
Sorry een beetje lang verhaal ben ik ben echt wanhopig, ik ben er gisteren de hele avond mee bezig geweest. Dat ik alles kwijt ben, baal ik wel van, maar belangrijker nog vind ik dat ik gewoon weer kan spelen . Ik heb alle 5 de pakketten en ik kom niet meer verder.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :bloemetje
Groetjes van Conny
Gebruikersavatar
UltraPulse
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
207
Lid geworden op:
zo 28 feb 2010, 12:54

Re: Installatieprobleem met Snelle Assecoires

Hoi Conny,

Met het startprogramma bedoelen ze de launcher.
Hiermee kun je het spel starten, je downloads bekijken en installeren, je uploads bekijken en uploaden, en je spel updaten.

De-installeer je supersnelle accessoires pakket, update het spel en installeer het pakket opnieuw.

Maak je gebruik van downloads in je spel?
Zo ja, maak hiervan eerst een backup en verwijder ze dan vooraf.
Maak de map DCCache en DCBackup leeg voordat je begint met installeren.

Ik geef geen garanties dat hij het hiermee wel gaat doen, maar het zijn mogelijkheden die je kunt proberen.
Gebruikersavatar
ConnyBS
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
di 17 nov 2009, 19:52

Re: Installatieprobleem met Snelle Assecoires

Bedankt voor jouw reactie Ultra. ;-) Ik heb het heel drastisch aangepakt Revo Uninstaller. En nu alles maar van het begin afaan erop zetten..ik durf bijna niet :laugh
Ik begin bij deel 1 De Sims 3..ik vraag me af, krijg ik dan vanzelf weer de EA Manager? Die heb ik er nl ook afgegooid :|
Gebruikersavatar
ConnyBS
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
di 17 nov 2009, 19:52

Re: Installatieprobleem met Snelle Assecoires

Zo na heeeeel veel pijn en moeite heb ik alles van mijn pc afgekregen en eindelijk alle 5 de pakketten opnieuw geinstalleerd. :cry Hè hè, alles doet het weer, helaas is mijn spel van meer dan 1 jaar verlorwen gegaan. :mad Nou ja, dat ruimt lekker op zakmazegge...
Dus ik ga weer vrolijk opnieuw beginnen. :fluit

groetjes van Conny :gitaar

Weergave- en sorteeropties