Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Mindstorms
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
zo 24 jan 2010, 17:11

Je hebt blijkbaar een onofficiële gamebewerking uitgevoerd

Sinds de laatste update van de Sims 3(4.2) heb ik een rare foutmelding gekregen.

Eerst deed de hele Sims het niet meer en heb ik m'n systeem teruggezet met systeemherstel. Ik zit nu toch nog op versie 4.0.87.006001.

Nu heb ik de volgende fout melding:

Je hebt blijkbaar een onofficiële gemebewerking uitgevoerd die niet overeen komt met je huidige versie van De Sims 3. We raden aan om de gamebewerking te verwijderen, of een recentere versie van de bewerking uit te voeren. Als je dit niet doet, kan de game crashen, of je kunt te maken krijgen met verschillende bugs.

Wil je afsluiten?

Ik hoop dat iemand weet waardoor deze foutmelding is verschenen en hoe ik er vanaf kom. Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Je hebt blijkbaar een onofficiële gamebewerking uitgevoe

Heb je de Sims 3 legaal, dus in de winkel of op internet gekocht? Of heb je hem illigaal gedownload?

Als je hem namelijk illigaal hebt zou het best kunnen zijn dat bepaalde bestanden niet kloppen met zoals EA-games dat wilt.. Ik heb geen idee of dat daadwerkelijk zo is, want ik heb een legaal exemplaar...
Afbeelding
Nefje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 19:27

Re: Je hebt blijkbaar een onofficiële gamebewerking uitgevoe

* Spelers die De Sims 3 met aanpassingen van de game spelen, kunnen nu een map maken waarin ze hun aanpassingen van de game kunnen plaatsen. De map moet zich op de volgende locatie bevinden:

C:\Documenten en instellingen\Mijn computer\Mijn documenten\Electronic Arts\De Sims 3\Mods

* Als Mods in de officiële map voor Mods worden geplaatst, zal er een melding verschijnen die de speler eraan herinnert dat er Mods geïnstalleerd zijn.
* Door Modpakketten in de map voor Mods te plaatsen, voorkom je dat deze Mods nog goedgekeurd moeten worden. Het bestand Resource.cfg moet in deze map geplaatst worden. Zo zorg je ervoor dat de aanpassingen op de juiste manier functioneren.
* Als geïnstalleerde Mods onbruikbaar zijn in combinatie met de game, zal de speler een bericht ontvangen over de fout die opgetreden is.
Bovenstaande komt uit de toelichting bij patch 1.12/2.7/3.3
Op de een of andere manier is er blijkbaar iets misgegaan na het systeemherstel dat ie nu denkt dat je mods hebt die niet bruikbaar zijn. Heb je mods? Zo ja, dan moet je deze volledig verwijderen.

Anders wordt het waarschijnlijk het spel opnieuw installeren of eerst updaten naar patch 1.14 en dan pas 4.2. Zonder patch 1.14 werkt 4.2 namelijk niet goed.
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Je hebt blijkbaar een onofficiële gamebewerking uitgevoe

Xelles schreef:Heb je de Sims 3 legaal, dus in de winkel of op internet gekocht? Of heb je hem illigaal gedownload?

Als je hem namelijk illigaal hebt zou het best kunnen zijn dat bepaalde bestanden niet kloppen met zoals EA-games dat wilt.. Ik heb geen idee of dat daadwerkelijk zo is, want ik heb een legaal exemplaar...
Dat is zo, want ik...eh..*kuch* :fluit ...
Ik had ook problemen met dit gedoe, gewoon overnieuw installeren zonder tussendoor op te starten.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties