Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

xTamaraah
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 18:43

Sims 3 laadt langzaam

Ik heb vandaag The Sims 3 ontvangen, die ik uiteraard direct geinstalleerd heb en geüpdate heb. Ik kon hem spelen zonder al te veel problemen.
Nu heb ik wat CC geinstalleerd, waaronder Riverview, en sindsdien doet hij moeilijk. Het spel laadt gewoon, maar als ik 'de wereld' laad, dan gaat hij zo tergend langzaam (eerst gaf hij bij het kiezen van de werelden dat hij niet kon confirmeren of ik wel het originele spel had). De muziek blijft gewoon doorspelen en de hints en trick verversen ook steeds, maar het laden gaat zo ontiegelijk langzaam dat je je bijna afvraagd of hij überhaupt wel laadt.

Eerst dacht ik dat het alleen aan Riverview lag, maar toen ik het systeem uitschakelde en met SunSet Valley verder wilde spelen kreeg ik precies hetzelfde. Alle CC verwijdert, maar helaas, zelfde resultaat. Daarna heb ik zelfs het installatieprogramma 'er bij gepakt' om de installatie te overschrijven.

Nu is mijn vraag: Hoe kan ik dit oplossen, dat hij weer snel gaat laden? Ik heb een Mac op 10.5.8 draaien (de laatste update), ik heb de sims 3 op de laatste update gezet.

Alvast bedankt! :bloemetje
We can be heroes, just for one day...
@_TMRPS
xTamaraah
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 18:43

Re: Sims 3 laadt langzaam

Oke, ik heb het spel verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Maar nu ben ik als de dood dat wanneer ik hem update (niet gedaan namelijk), of als ik CC ga installeren, dat hij dan weer zo moeilijk gaat doen :S
We can be heroes, just for one day...
@_TMRPS
Gebruikersavatar
Boblesponge
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
zo 16 mei 2010, 16:18

Re: Sims 3 laadt langzaam

bij mij (windows 7, up to date, en een systeem dat de sims 3X tegelijk zou moeten kunnen draaien) duurt het ook zo lang (2/3/4 minuten), k ga altijd even wat drinken/eten/donald-duck lezen... t is jammer maar t is niet anders, maar zo denk ik er over...

ow en ligt het aan de CC? want daar staat mijn spel ook vol van... daar wil ik echt niet zonder:P
revolutionart
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
125
Lid geworden op:
do 15 jul 2010, 16:09

Re: Sims 3 laadt langzaam

Ik heb hier een Windows 7 ultimate x64 bit systeem het spel loopt heel snel. op de hoogste resolutie en kwaliteit.

Het kan ook zo zijn dat je je resolutie te hoog hebt ingesteld probeer het eens op 1024x768 (in het spel als hij dat nog niet staat) ook kan de Anti Analysing te hoog staan waardoor je spel traag word.

Mischien je video kaart updaten kan ook nog wellis helpen?

ook handig als je je computer specs erbij zet :p
Afbeelding
Gebruikersavatar
Boblesponge
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
zo 16 mei 2010, 16:18

Re: Sims 3 laadt langzaam

maar hij zegt niet dat het spel langzaam is, dat zou aan specs liggen, hij zegt dat het laden lang duurt, en ik kan me eigenlijk (ben geen expert ofzow, maar weet wel t een en ander van pc's) niet voorstellen dat dat aan de system-specs ligt...

Ik denk toch (bij nader inzien) dat het aan de CC/DC ligt... wat opzich vreemd is natuurlijk...
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Sims 3 laadt langzaam

Ik heb dit ook en ik heb er geen problemen mee want als hij zo sloom laad dan druk ik op de windows knop klik internet aan en ik ga gewoon spellies spelen zolang je dat sims mouziekje nog hoort moet je het gewoon weghouden
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
xTamaraah
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 18:43

Re: Sims 3 laadt langzaam

Boblesponge schreef:bij mij (windows 7, up to date, en een systeem dat de sims 3X tegelijk zou moeten kunnen draaien) duurt het ook zo lang (2/3/4 minuten), k ga altijd even wat drinken/eten/donald-duck lezen... t is jammer maar t is niet anders, maar zo denk ik er over...

ow en ligt het aan de CC? want daar staat mijn spel ook vol van... daar wil ik echt niet zonder:P
Nou, bij mij ging het zo langzaam dat ik nog wel even de wekelijkse boodschappen kon doen ondertussen :cry. Maar ik heb alles geherinstalleerd en dergelijke, en hij loop nu als een zonnetje :sweatdrop ! Ook RV is geinstalleerd en enkele CC. Ik ga nu even wat verdere CC installeren, hopelijk blijft hij goed draaien!
We can be heroes, just for one day...
@_TMRPS
Gebruikersavatar
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4840
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 15:33

Re: Sims 3 laadt langzaam

Red Star schreef:soms is het een verkeerde cc, en sims6Packs laden over het algemeen iets vlotter. ging bij mij ook traag, haalde eens alle simspackeges eruit en het ging stukken vlotter, natuurlijk stop je ze erna toch weer in :p
eve een ding
bestaan er sims6pack ?


soms is het een verkeerde cc, en SIMS6PACKS XD
x_X
revolutionart
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
125
Lid geworden op:
do 15 jul 2010, 16:09

Re: Sims 3 laadt langzaam

Boblesponge schreef:maar hij zegt niet dat het spel langzaam is, dat zou aan specs liggen, hij zegt dat het laden lang duurt, en ik kan me eigenlijk (ben geen expert ofzow, maar weet wel t een en ander van pc's) niet voorstellen dat dat aan de system-specs ligt...

Ik denk toch (bij nader inzien) dat het aan de CC/DC ligt... wat opzich vreemd is natuurlijk...
Nou dan zit je fout het kan namelijk wel degelijk aan de systeem specs liggen en zoals ik all zei aan de grafische instellingen in het spel zelf. het moment van laden word alles bij elkaar gezocht door de engine alles word geimporteerd etc. daardoor word er meer gevraagt van je computer. dan kan het zijn dat hij langzaam laad, als hij alles eenmaal geladen heeft loopt het spel soepel omdat de engine overall bij kan en makkelijk kan laden (het is all geladen) dus vandaar dat het wel degelijk aan je systeem kan liggen.

als het systeem beschikt over 3 gb geheugen dan kan je dit proberen via de CMD:

bcdedit /set IncreaseUserVA 3072 << hiermee geef je games en programmas de ruimte om meer geheugen te gebruiken waardoor het sneller kan lopen.

4gb = bcdedit /set IncreaseUserVA 4096

greets
Afbeelding
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: Sims 3 laadt langzaam

simcooper schreef:
Red Star schreef:soms is het een verkeerde cc, en sims6Packs laden over het algemeen iets vlotter. ging bij mij ook traag, haalde eens alle simspackeges eruit en het ging stukken vlotter, natuurlijk stop je ze erna toch weer in :p
eve een ding
bestaan er sims6pack ?


soms is het een verkeerde cc, en SIMS6PACKS XD
-LotsOfNothing- schreef:^Is vast gewoon een typfout.. :P
klopt, moest natuurlijk sims3Packs zijn, die 6 bestaat (nog) niet > wie weet ooit wel :p

Weergave- en sorteeropties