Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Daken probleem

Hallo,

Hebben meer mensen het probleem dat als je een dak bouwt op je 1ste verdieping en vervolgens een kamer bouwt op de 2de verdieping dat je dan dat dak blijft zien van de 1ste verdieping waardoor het decoreren van de 2de verdieping gewoon weg niet te doen is?

Zie afbeeldingen voor verheldering van de vraag xD

Afbeelding

Afbeelding

Hoop dat ze dit snel fixen/patchen! :sneaky
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Daken probleem

Moet je even de daken verwijderen die erdoor heen steken en ze dan plaatsen, daken veranderen namelijk niet als je op het gebouw wat gaat bouwen.

Hopelijk helpt dit antwoord je :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Daken probleem

Gewoon met het hamertje de bestaande daken verwijderen en dan weer opnieuw beginnen met daken plaatsen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Daken probleem

Simmielove schreef:Gewoon met het hamertje de bestaande daken verwijderen en dan weer opnieuw beginnen met daken plaatsen.
Dat had ik dus geprobeerd, maar dat hielp niet.
Ik ga maar een nieuw huis bouwen met minder ingewikkeld dak. Zal dit uiteindelijke huis nog wel even in een huizen topic plaatsen binnenkort, want van de buitenkant is het wel mooi geworden :D

Weergave- en sorteeropties