Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

51 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
Duressa
Mest analist Mest analist
Berichten:
558
Lid geworden op:
ma 19 okt 2009, 13:45

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

WoodWolf schreef:
charlotte schreef:^Je moet dan naar buurt waar je opgeslagen familie woont en vervolgens op het huis van die familie. Dan kan je er mee spelen. Ik heb dat namelijk ook.

Dat heb ik al geprobeerd maar dan gaat die weer terug naar dat wereld kiezen pagina.
Dat blijft die doen.

Heb ik ook gehad maar bij mij hielp het om het spel via origin weer te repareren, heb je dat al geprobeerd?
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

Rudy schreef: Als dat dan ook niet werkt, is het waarschijnlijk nodig dat je de drivers van je videokaart moet updaten. :)
Hoe moet je dat doen? Ik heb windows 8.1 en kan nergens iets vinden van videokaartupdaten.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

Daarvoor moet je eerst uitvinden wat voor een videokaart je hebt. Open daarvoor eerst Windows verkenner (gewoon een random map ergens). Klik dan met je rechtermuisknop op 'Deze pc' ergens in het linker schuifmenu, dan 'Beheren' en vervolgens 'Aparaatbeheer'. Als je het menu van beeldschermadapters vervolgens opent zie je waarschijnlijk één, maar soms ook twee videokaarten staan. Normaliter staat er wel tenminste één kaart van óf AMD, óf nVidia (ook wel eens Geforce). Klik dan op de juiste link om de juiste drivers voor je kaart te downloaden. :)

V Ik had intel er nog buiten gehouden omdat ik dacht dat je wel een losse videokaart had, maar goed dat je het zelf gevonden hebt. Hopelijk werkt het! :)
Gebruikersavatar
Leonson
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
za 22 okt 2011, 11:50

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

Hey Simmers (long time no see, hum?!)

Ik heb al een tijdjej de Sims 4 en het werkte gewoon een hele tidj perfect. Sinds ik Get to Work heb gekocht speelde ik elders weer, na een lange tijd niet hebben gespeeld. Ik maakte een familie aan, met een alien en een mannelijke jongvolwassene (dus een alien die je door middel van CAS hebt kunnen maken) en die heb ik door middel van de Babies For Everyone mod zwanger laten worden. Dit vond ik elders veel te langzaam duren. En toen wou ik met mijn domme kop een mod (PregTimer - 1day -) downloaden die sims sneller liet bevallen, zonder backup en tijdens het moment dat die sim zwanger was ingame. Dit kon natuurlijk niet en het ging buggen, waardoor de huishoudens letterlijk leeg waren, onzichtbare sims had en na een tijdje zelfs niet meer een houshouden kon inkomen. Ik heb hier nog steeds last van, en repairen (watr ze in een engels topic aanraden) werkte immers niet..

Groeten,
Leonson
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

Ik vrees eerlijk gezegd dat er niet veel aan te doen is. :( Als er op zo'n moment met mods iets misgaat, gaat het vaak ook goed mis. Belangrijke bestanden raken corrupt en dat is zeer lastig te herstellen. Je zou eens kunnen kijken wat er gebeurd als je alle families uit de wereld gooit, en dan één compleet nieuwe 'schone' familie plaatst. Geen idee of het iets uithaalt, maar gewoon eens om te kijken of dat wel loopt. Dan is er in ieder geval in feite nog enige hoop dat je het kunt herstellen door iets met de (bestanden van de) families te doen, maar wat weet ik zo gauw ook niet. Het is een lastige situatie waar je inzit, dus ik weet het zo ook niet zeker.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

Als je de save niet meer hoeft, gewoon jezelf de moeite besparen en de save weggooien. (In zo'n geval hoort namelijk alleen de save corrupt te zijn geraakt.) Als het goed is werk het dan ook gewoon weer. Zo niet dan het mapje De Sims 4 (in Mijn Documenten\Electronic Arts) even hernoemen tot De Sims 4.old en weer opnieuw testen en dan één voor één weer de mappen/bestanden terugzetten van De Sims 4.old naar de nieuwe De Sims 4 map. Als dat nog niet werkt, dan via Origin Game repareren (rechtermuisknop op de Sims 4 box-art) en eventueel alles herinstalleren. Dan heb je alles wat je kunt doen. :)
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

Dit is op geen powerpost. Het is pas powerposten als het geen zin heeft, dus van die simpele posts als 'Leuk' en dergelijke. Bij zoiets is het hartstikke onhandig om steeds je posts te editten. ;)

En een verwijderde save is weg. Lijkt me vrij logish, toch? :)

V Kan in principe ook wel, maar dat maakt niet veel uit ten opzichte van hier. Bovendien kunnen anderen hier ook meehelpen.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

Sinds het installeren van de nieuwste patch zit ik met een probleem: Mijn sims doen niet meer wat ik wil.
Als ik ze een interactie wil laten uitvoeren, blijven ze stilstaan. Vaak wordt de interactie niet uitgevoerd, soms zie ik wel dat de behoeftebalk verandert (bijvoorbeeld dat plezier groener wordt als ik een sim laat vissen), maar doet de sim zelf niets (de sim staat stil op zijn plek en is niet naar de visstek toegelopen).
Resetsim is al geprobeerd, net als het spel of mijn pc opnieuw op te starten.

Heeft iemand hier ervaring mee of een idee hoe dit verholpen kan worden zonder te wachten op een nieuwe update?
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

Zelf niet meegemaakt of zo, maar je zo eens kunnen proberen met te kijken of er iets aan je savedata corrupt is geraakt. Dat kun je doen door de map De Sims 4 in Documenten\Electronic Arts even te hernoemen naar iets compleet anders en dan opnieuw te starten. Kijk dan met een nieuwe familie of het werkt. Zo ja, dan kun je langzaam de mappen uit de oude De Sims 4 map terugzetten naar de nieuwe. Mocht dat niet werken, dan zou je ook nog altijd kunnen proberen Sims 4 te herstellen. Dat kun je doen in Origin door met je rechtermuisknop op de box-art van Sims 4 te klikken en dan de optie 'Game repareren' te selecteren. Als dit ook niet werkt, dan zou ik het eerlijk gezegd ook niet weten,
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

HEb sinds ik de nieuwe update als ik mijn mods in mijn map heb geen beeld. Ik kan wel op knoppen drukken, maar het scherm is wit. Als ik de mods niet heb, krijg ik wel beeld, maar ik wil wel mijn met de downloads voor mijn sims 4 spelen, aangezien ik die in haast al mijn saves en zelfgemaakte Sims de downloads heb.
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

Weet je zeker dat je mods/downloads compatibel zijn met de nieuwe update? Het schijnt dat er nu namelijk best wat problemen zijn nu peuters als nieuwe levensfase zijn toegevoegd. Anders gewoon een voor een (of met een paar tegelijk als het er echt veel zijn) spullen terug zetten en kijken wanneer het mis gaat.

Weergave- en sorteeropties