Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

51 berichten • Pagina 1 van 3

x-angelala-x
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
wo 26 feb 2014, 15:54

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

ik heb via TheSimsResource een paar kledingstukken gedownload, maar als ik de game opstart komt er te staan dat Maxis dit niet ondersteunt..

het zijn .package bestanden en ik heb ze in de Mods map geplaatst.
De huizen die ik had gedownload moest ik in de map Tray plaatsen en die kan ik wel terug vinden.


Edit: ik krijg een schermpje waar in te zien in dat Maxis de bestandjes niet ondersteunt maar ik zie ze wel in mijn spel terug.. dus het is al opgelost! :-)
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

Een van mijn Sims heeft een promotie gemaakt en als beloning staat dat her nieuwe CESonderdelen heeft gekregen, maar als ik zijn outfit plan zie ik niks nieuws in de CES. Ik neem aan dat het een bug is, want dat moet wel gewoon erin zitten lijkt me.
sanne-babyy
Snackventer Snackventer
Berichten:
81
Lid geworden op:
za 15 okt 2011, 10:47

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Sinds de patch van gisteren doet m'n spel het niet meer met cc. Ik heb al m'n mods er al uitgegooid, in de hoop dat het daar aan lag. Dat was dus niet zo, dus toen heb ik al m'n cc maar verwijderd en toen deed 'ie het wel weer normaal. Nu was mijn vraag dus of het zo kan zijn dat cc ook "outdated" raakt, omdat dit met mods wel het geval kan zijn...
Dreamzx
Mest analist Mest analist
Berichten:
576
Lid geworden op:
vr 15 aug 2014, 11:57

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

^ volgens mij komt dat Door de patch. Je spel gaat het niet meer snappen. Heb ik ook bij de sims 3. Door de cc kan ik geen patches meer installeren. Ik zal proberen om voor een nieuwe patch de cc eruit te gooien en daarna er weer in. Hopelijk help t het.
Emojis❤
sanne-babyy
Snackventer Snackventer
Berichten:
81
Lid geworden op:
za 15 okt 2011, 10:47

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

20forGirlz schreef:^ volgens mij komt dat Door de patch. Je spel gaat het niet meer snappen. Heb ik ook bij de sims 3. Door de cc kan ik geen patches meer installeren. Ik zal proberen om voor een nieuwe patch de cc eruit te gooien en daarna er weer in. Hopelijk help t het.
Ja, nja dat heb ik dus allemaal al geprobeerd, maar op de een of andere manier werkt mijn cc niet meer sinds de patch...
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

Sinds de nieuwe update kan ik niet meer met behulp van het toetsenbord de snelheden regelen, soms pas na 2 uur spelen of helemaal niet. Alles werkt normaal wel gewoon hoor, en ja het knopje numlock staat aan.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
WoodWolf
Snackventer Snackventer
Berichten:
50
Lid geworden op:
za 12 apr 2014, 15:10

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

Ik ging net dus een nieuwe familie maken maar nu elke keer als ik klik op spelen met die familie ga ik elke keer weer terug naar het scherm dat ik kan kiezen tussen de "dorpen".. wat moet ik nou doen??
Dit gebeurt met elke familie die ik wil spelen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

^Je moet dan naar buurt waar je opgeslagen familie woont en vervolgens op het huis van die familie. Dan kan je er mee spelen. Ik heb dat namelijk ook.

Ik heb een groter probleem: ik kan helemaal niet meer spelen. Het venster is een streep en het blijft de hele tijd op de sim 4(reageert niet)
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

Probeer eerst eens de map De Sims 4 in Mijn Documenten\Electronic Arts te hernoemen naar iets van De Sims 4.old en het dan opnieuw te proberen. Als dat niet werkt via Origin Sims 4 repareren of eventueel zelfs helemaal opnieuw te installeren. Als dat dan ook nirt werkt, is het waarschijnlijk nodig dat je de drivers van je videokaart moet updaten. :)
Gebruikersavatar
WoodWolf
Snackventer Snackventer
Berichten:
50
Lid geworden op:
za 12 apr 2014, 15:10

Re: Stel hier je TECHNISCHE vragen over De Sims 4

charlotte schreef:^Je moet dan naar buurt waar je opgeslagen familie woont en vervolgens op het huis van die familie. Dan kan je er mee spelen. Ik heb dat namelijk ook.

Dat heb ik al geprobeerd maar dan gaat die weer terug naar dat wereld kiezen pagina.
Dat blijft die doen.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie