Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

2 berichten • Pagina 1 van 1

Robbinxxx
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
do 31 jul 2014, 18:46

Foutmelding bij installeren uitbreidingspakketten

Ik heb een paar maanden geleden de Sims 3 met alle uitbreidingspakketten verwijderd van mijn Windows Vista laptop.
Ik wilde het afgelopen zaterdag terug installeren maar toen had ik een paar problemen die nu inmiddels wel opgelost zijn, maar er is 1 probleem die ik echt niet kan oplossen.
Ik krijg constant de foutmelding ‘‘U moet eerst De Sims 3 basisspel installeren voor u dit product kunt installeren.’‘
Mijn Sims 3 basisspel is helemaal geïnstalleerd, ik kan het ook spelen.
Maar bij elk uitbreidingspakket dat ik wil installeren geeft hij die foutmelding aan.
Ik heb overigens Showtime, Luxe acc, Ambities, Beestenbende en Jaargetijden.
Wat vreemd is is dat Luxe accessoires wel werkt en de rest niet.
Ik heb de Sims 3 meermaals verwijderd, ik heb de Sims 3 verwijderd met Revo-uninstaller, het register opgeschoond met CCleaner en heb elke map die op m’n laptop staat doorgezocht en ik heb niks gevonden van De Sims 3. (incl. uitbreidingspakketten en het accessoirepakket)
Ik heb voor Origin precies hetzelfde gedaan.
Toen heb ik m’n laptop opnieuw opgestart en Origin en De Sims 3 opnieuw geïnstalleerd en weer geprobeerd een uitbreidingspakket te downloaden en installeren maar tevergeefs.

Conclusie: herinstalleren heeft geen zin en de EA zegt niets anders dan herinstalleren, maar dat werkt niet!!

PS: ik heb het via allebei de opties geprobeerd (via CD-rom en Origin met de productcodes) en kan het te maken hebben met InstallShield Wizard?

Heeft iemand misschien een oplossing? :?

Weergave- en sorteeropties